Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hei. Er nå 19+4 uker og plages innmari med hodepine. Skikkelig sliten-hodepine uten at jeg egentlig er sliten. 100 % sykmeldt. Flere som har det sånn? Våkner med hodepine om morgenen... Vil ikke ta smertestillende heller for da må jeg jo gjøre det flere ganger i uka. Det er jo ikke bra. Tips og råd? :-/
Mrs. Bouquet Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jepp har det slik jeg også flere månender. Uke 23. Er henvist videre, og venter på innkalling. Nettopp tatt stoffskifteprøver for å se om det har noe med stoffskiftet å gjøre. Det ble også oppdaget at jeg hadde høy puls (men fint blodtrykk) hos legen sist.. Tar Paracet innimellom, om jeg rekker det før jeg får så vondt at jeg kaster opp. Blir veldig sliten av det, og er derfor sykemeldt. Hodepinen kan komme når som helst på døgnet, noen ganger kan jeg sove det av meg, andre ganger har jeg det fortsatt neste morgen. Hva har legen sagt til deg da? Vet du hva det skyldes?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 DRIKK MASSE VANN !!!!!!! Hadde masse hodepine for noen uker siden, men nå drikker jeg mere vann å det har faktisk hjulpet!
Gaara Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Hmmm...jeg synnes jeg drukner i vann, men likevel...nada. Hodepinen er forsatt der. Har hatt det i par uker nå, det er nesten at jeg har blitt vant til den. Den er der når jeg våkner og når jeg går og legger meg. Blir veldig slitsomt i lengden:(
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Hei, Er i uke 18 nå, og har også vært mye plaget med hodepine. Det kan være en 4-5 dager i strekk åsså være borte en par dager før det kommer igjen. Drikker masse vann, men syns ikke det hjelper noe særlig. Må innrømme at jeg spiser ganske mye paracet(som ikke virker), også har jeg blitt tipset om fenazon smertestillende som du kan ta når du er gravid, de hjelper litt. Blir kvalm og 0 overskudd jeg også, jobber 100% og blir rimelig sliten av dette. Vurderer om jeg skal kontakte lege å forhøre meg om sykemelding, men vet ikke helt om jeg kanskje skal prøve å holde ut litt til, synes det er så trasig overfor arbeidsfiver å bli sykemeldt nå. Noen flere som har tanker om dette?
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2006 Drikker masse vann. Det er ikke pga hodepinen at jeg er sykemeldt. Fikk ikke jobbe lenger pga at jeg jobber i barnehage, hadde en blødning. Og forrige svangerskap endte med morkakeløsning. Hvor mye vann skal jeg drikke da? Drikker 2-3 liter om dagen. Er ikke det nok?
tuppen og lillemor Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 hei har oxo forferdelig vondet i hodet, og det er kjempe slitsomt... har tatt smetestillende noen ganger, men liker ikke ta det nå, for min del hjelper det ikke kor mye jeg drikker... tror rett og slett noen blir plaget med det jeg...uheldigvis....men jeg trenger også råd hvis noen har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå