kaffeplante Skrevet 25. september 2006 #101 Skrevet 25. september 2006 Halloen aill sammen:) Hadd bare så lyst te å vær innlegg nr 100!!!!!!!!:::::)))))))))) Ha en fin dag:)
Krølle79 Skrevet 25. september 2006 #102 Skrevet 25. september 2006 bare tenkt at æ skoilla dytt opp tråd'n.. innlegg nr 101.. itj 1001, riktignok, men ikke dumt likevel.. Juhu, som æ glede mæ te å flytt!!!
CaMaChMa Skrevet 26. september 2006 #103 Skrevet 26. september 2006 Melder meg inn til dere jeg da......... Første dag i 2. tri, i dag. Venter nr 4, og termin 12. april. Har to jenter på 8 og 10, og en gutt på 6. Og selvfølgelig er jeg ei trønderpi.........på 31 år, og gift. Har lest alle innlegg. Og noen lurte på Praha, og reise dit vil jeg anbefale på det varmeste. Har vært der 3 ganger selv. Og så var det noe om det å reise med babyer/små barn til syden. Det vil jeg også anbefale sterkt. Vi har reist til Spania nesten hvert år siden hu eldste var 1,5 år. Har vært på Kreta, men det falt ikke helt i vår smak.Vi har Spania som favoritt. For 5 år siden giftet vi oss i Sjømannskirka i La Siesta, Torrevieja. En opplevelse vi aldri kommer til å glemme. Vi har også vurdert å døpe den lille som kommer, i Spania. Skal reise dit i august/september neste år, og være i 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå