selfangerkjerringa Skrevet 21. september 2006 #52 Skrevet 21. september 2006 Æ har termin 8.jan, men e førstegangs - så det e itj umulig at vi sjer hverandre i gangan på sykehuset sånn rundt nyttårstider
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 21. september 2006 #53 Skrevet 21. september 2006 Ok hadde vært fint,regner med at æ går litt over tia siden æ e første gangs. Håpe alt går i orden for dæ me helikoptere å d:)
mayaya Skrevet 21. september 2006 #54 Skrevet 21. september 2006 Hei ka-ping, skulle du også dit altså? Det ble masseshopping på meg, og så vi som ikke skulle shoppe før flyttinga.. *sukk* Men - nå har vi vogn, bilsete, bleiebøtte og de første klærne! Jippi! Og hus! Jippijippi! Til alle andre; Den nye butikken Barnas Hus anbefales altså, den var lys og stor og trivelig!
Krølle79 Skrevet 21. september 2006 #55 Skrevet 21. september 2006 AT DET GÅR AN??!! Må da ENDELIG ikke tru at det kom te ei avklaring ifht leiligheta idag, nei... NEEEEEIIIDA!!! ( Leder'n for borettslaget GLEMT faktisk å ring megler'n før han gikk for dagen (leder'n, altså), for å varsle om det e nån som vil benytt sæ av forkjøpsretten.. Og megler'n kan jo itj gi oss beskjed hverken om det ene eller andre før han får beskjed fra borettslaget.. Det vil m.a.o. sei at vi itj får vit nåkka før IMORRA, thank-u-very-much (AAARGH!!), før megler'n får snakka med han knotten!!! HYYYYL!!! Æ vil bare græv mæ ned!! åh, det va godt å få klaga litt
mayaya Skrevet 21. september 2006 #56 Skrevet 21. september 2006 Vel, fra ei som skal flytte UT av borettslag nå; borettslagsledere ER sånn, jeg er SÅ glad for å bli kvitt den mannen! hi hihi Men går det gæli, Krølle, så kommer vår leilighet til salgs om ei uke ;-)
Krølle79 Skrevet 21. september 2006 #57 Skrevet 21. september 2006 hehe.. minn mæ på d, dersom det går gærli imorra, da.. 3 soverom, håpe, æ?
Krølle79 Skrevet 21. september 2006 #58 Skrevet 21. september 2006 Og i TILLEGG te en fra før rævva dag, så spille Rosenborg ELENDIG fotball idag!! KAN DET BLI VERRE????????? vrææææææææææææææææææææl!!
mayaya Skrevet 21. september 2006 #59 Skrevet 21. september 2006 Jepp! Stoor plass for deg og dine :-) hihi Men det går helt sikkert fint uansett for deg, jeg har ikke inntrykk av at det går så ofte på forkjøpsretten. Tvi, tvi
klompen - Skrevet 21. september 2006 #60 Skrevet 21. september 2006 Bridy: Æ har termin 29. desember. Kanskje vi ende opp me å krangel om føderom???
Krølle79 Skrevet 21. september 2006 #61 Skrevet 21. september 2006 Mayaya: Vi HAR allerede mista ei leilighet på forkjøpsretten.. Da kom dæm 30 MINUTTER før fristen og knabba den rett foran nesa på oss.. DET va surt, det.. Det va for øvrig i d samme borettslaget.. men men.. Det e håp i hengandes snøre..
mayaya Skrevet 21. september 2006 #62 Skrevet 21. september 2006 Stakkars Krølle, jeg har faktisk ikke hørt om noen som har mistet leilighet sånn før, det må være skikkelig kjipt! Men du - intet nytt er gjerne godt nytt! Krysser fingre og tær for det!
FrkVissVass Skrevet 21. september 2006 #64 Skrevet 21. september 2006 Heia! æ e i 2.trimester no æ,ifølge Babyverden.no. Har enda ett par daga igjen ifølge BIM, men æ trives ikke så veeeeldi på 1.trimester så da passe det best å hør på Babyverden, hehe! har termin 9 april. Sånn hei å hilse på- æ e 25 år å bor i byen å ska min nr 2. Har gleda mæ litt te å kom te dokker fordi det virke som dokker har det så my koseliger enn på 1. trimester. My skrekkhistoria å sånn som "høre te" på den sida....
mayaya Skrevet 21. september 2006 #65 Skrevet 21. september 2006 Det følte jeg også, men her er det mye koseligere, og damene bare gleder seg :-) Så velkommen! Selv skal jeg ha den 25. mars, så vi er nære ja! 9 april er forøvrig min bursdag :-) Jeg er 26
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #66 Skrevet 22. september 2006 ingen trønderveitja som e våken og klar for skravling idag? Koss har det gått med Krølle og huset forresten? og e det fleir enn mæ som har blitt heilt forelska i den nye Barnas Hus-butikken på tiller?
klompen - Skrevet 22. september 2006 #67 Skrevet 22. september 2006 Hei. Æ synes den nye butiken på tiller va kjæmpefin og stor med grei betjening. Må tebake dit igjæn og handel enno mer Kos gikk det Krølle? fikk du leiligheta? E det ellers nåkka som foregår en fredags formiddag da?
mayaya Skrevet 22. september 2006 #68 Skrevet 22. september 2006 Enig i at butikken var bra altså, vi ble jo litt surrete og handlet en masse! hi hi.. Kjørte forbi der i dag, og måtte tenke "ikke stopp, ikke stopp" for å komme meg forbi :-) Regner med vi får høre fra Krølle når de vet noe mer! *Krysser fingre*
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #69 Skrevet 22. september 2006 Jeg likte butikken kjempegodt, spesielt av to grunner: den var stor, lys og åpen, og de hadde rimelige klær som stakk seg litt ut fra H&M/Cubus-stilen Har hørt rykter om at Barnas Hus også fins i Stavanger, jeg skal dit på besøk i november, og gleder meg SÅNN til å handle masse, både til meg selv og venner!!!
Krølle79 Skrevet 22. september 2006 #70 Skrevet 22. september 2006 Hei igjen.. Dokk e så søt.. VI FIKK LEILIGHETA!!!! JIPPIIIIIII!!!!!! SNAKKE om lettelse!! Fy fader'n så vanvittig godt det va å få det i orden!!! Har liksom følt at det meste har stått på hold så leng no (har vært på husjakt leeng!!), så no glede æ mæ bare te å flytt inn, sånn at vi kan begynn så smått å innred barnerommet.. ) Oh yeah, baby (haha, ordspill..), så DIGG!!!!! :-p
selfangerkjerringa Skrevet 22. september 2006 #71 Skrevet 22. september 2006 gratulerer så masse!!! Bli spennende å hør meir om the home of your dreams
Krølle79 Skrevet 22. september 2006 #72 Skrevet 22. september 2006 Ja.. Artige saker! Overtakelsesdato e den 15. oktober.. Moromoromoro
mayaya Skrevet 22. september 2006 #73 Skrevet 22. september 2006 GRATULERER"!!!!! Jeg sa jo dere fikk det :-) Da skal vi begge ta over våre nye hjem den 15. da, det blir en høytidsdag!! JIPPI!
Krølle79 Skrevet 22. september 2006 #74 Skrevet 22. september 2006 Ja, det blir det, jaggu!! Grattis te dokk å
mayaya Skrevet 22. september 2006 #75 Skrevet 22. september 2006 Takk, jeg klarer altså ikke vente! Ahhhh! I dag har jeg vært ute og skaffet meg massevis av flytteesker, så jeg kan begynne så smått og pakke. Ettersom vi flytter ikke så langt fra svigers, skal vi sette en del der så lenge, sånn at det ikke er såå stort lass som må flyttes der og da. Men fytti rakkern, så mye vi har. Puh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå