Gå til innhold

Slarvetråd for Trondheims-veitjan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan vi påkalle hverandre, passe på hverandre, og diskutere på trøndersk vis. Bruk gjerne dialekt..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikk inn hit æ da! :-)

Termin 11.02. Vente en lit`n gutt. :-)

Skrevet

Det ska du ha! Det va en god idè ;)

Da blir æ med innpå her æ å.. :)

Baby4påvei.. Løst te å sleng dæ med på treffan vårres? Vi har treff for oss med termin i feb/mars/april :)

Neste treff e på Tregården (Persaunet) den 5. oktober.. Da ska vi fråtse i tapas.. MAAAAAT! hihihi ;)

Skrevet

Kor arti at vi å kan ha sånn slarve trå! Ser Drammen jentan har d hele tia.

Vente liten gutt 30. des æ, min første så e veldig spent. Sitt her ganske my siden æ e blitt arb.ledig no. Ska velt sjokk magen på sofaen å les Woman no. Lykke t alle sammen.

Skrevet

Begynte å lure på om det var noen her fra Trondheim i det hele tatt.:)

jeg har termin 20 februar og elsker alt som er i form av mat :)

Skrevet

Da MÅ du jo bare hiv dæ med, Gaara :)

Det e koselig, sjø :)

Bridy.. Det der med sofa'n og et blad hørtes digg ut.. Ska æ å gjerra.. Må bare eta litt først.. MAAAT!!! ;)

Skrevet

Nættopp mat ja...mått bare årn mæ vaffla i stad æ..mått ha de..bare mått ha de..vaffel e nam-nam de.Ongan syns de å da,snill mamma ja ;o)

Skrevet

Æ vesst det mått bli en pangåpning på den her tråden.. Vi like å jarv skit vi trøndera..:) Arti å sjå nick fra trønderpia æ ikke vesst om fra før.

Mat ja.. E sulten hele tia, å bli dårlig dersom det går mer enn 3 tima sia sist.. Sjøl så prøve æ å tenk over ka æ hive i mæ.. Like yogurt med melon og eplejuice for tia.. Håpe at vekta e snill me mæ den her gangen. 20 kg + for 10 år sia.. 13 + for 8 år sia..

Skrevet

Får æ og værra med? Har riktignok itj termin på samme tidspunkt som dokk, men æg e Trondheimsveitj (foreløpig i hvert fall) - i det minste Trønderveitj, ska fød på St.Olavs, og har innimellom litt behov for å skriv på dialekt :)

Skrevet

5 oktober klokka????

Trur æ kan det ja!!! :-)

Skrevet

Sjølsagt Ka-ping. Fosen e jo bare et steinkast ounna..:)

Når va det du hadd termin? Trudd det va i mars?

Skrevet

Heilt enig - det e itj så langt mellom Fosen og Trondheim sjø :)

Neida æg har termin myyy før dokker ja, æ e av den gjengen som kjæm te å slit med å få plass i en baby-full mage te pinnekjøttet i jula.... har termin 8.januar faktisk. I og med at æ e andregangs så kan det jo godt hend at det bli litt ekstra spenning og moro, med helikoptertur te Trondheim midt mellom nyttårsraketta og sånt... hehehe :D

Skrevet

Heia..trønderjenter!

Jeg skal egentlig ikke inn hit før neste uke..er i uke 12 nå. Har foreløpig termin 10 april, men det kan jo endre seg..:-) Jeg syns det var mye triveliger her inne enn på 1 tri..Kanskje de som har kommet lenger føler seg tryggere og gladere..mindre sjangs for å miste osv..

Håper å være med på treff her i byen en gang..det høres kjempekoselig ut:-)

Skrevet

Hallais :o)

Trønder her å gitt.

Termin 25 desember æ, men håpe å få før da så æ slæpp å ligg på sykehuse på julaften som for 2 år sia.

Skrevet

ha ha:-) må le litt av all matpraten her inne..jeg er akkurat sånn selv..Har aldri tenkt så mye på mat i hele mitt liv:-) kan planlegge middager mange dager i forveien...mmmm. -og ble veldig fristet av vafflene her:-)

Skrevet

Synes det er helt utrolig hva kroppen klarer å narre meg til..

Jeg er av den typen som drar på jobb uten matpakke, og kan gå mange timer før jeg spiser mitt første måltid.. Vet det er uvettig, men sånn har det no en gang blitt..

Men no!! -Har ikke sjans i havet.. Jeg trodde ikke det var mulig å få mat-abstinenser..

Noen som vet om et fortryllende turterreng som er passende tungt for "heltuteavformjenter" ?

Jeg har ikke vært andre steder å gått enn på Atomen. Granåsen og Byåsen..

Hvor herlig hadde det ikke vært dersom målet hadde vært ei åpen hytte som solgte vafler en lørdag!! ;)

Skrevet

Noen som har tenkt på hva de får(kjønn) og hvilke navn vil dere vurdere?

Skrevet

trønder her å da sjø':):) gutt 01.02.07 :):):) gå te estenstadhytta du :)knallfint der !!

Skrevet

Hallo. trønder her å. termin 25 mars æ da. så hive mæ med her æ å. dokk snakke så my om mat at æ vart rætt og slætt sulten igjen bare tå å læs. fikk så løst på yogurt. lett å påverk sjø:)

Skrevet

Ka-ping;

Jeg ble neeesten født i sea king´en på vei over fjorden selv, men det ble da folk av meg også! :-)

Og til Heli; Jeg har også 25. mars!!! :-)

Skrevet

Så arti da. kanskje vi møtes på føden når den tia kjæm? ;) e det førstemann te dæ å eller?

Skrevet

Jepp, førstemann (eller dame) her også ja!!! :-) Gleder meg såååååå mye! Hvis vi kommer dit samtidig, får jeg velge rom først da? ;-)

Skrevet

Tja vi kan jo ta et kappløp da vettu:) he he... syns æ sjer oss... kjempemaga, ria og spreng som f... fer å få velg først.

Skrevet

- og jeg vinner ;-)

Har vanvittig bra konkurranseinstikt, sjø!

Skrevet

hei Mars-spire

Jeg går masse på turer i Bymarka, har hund og bor like ved turstien:-) Kan anbefale mange fine turer..håper å få med noen på "trilleturer" sammen også etterhvert. Elgseterhytta og Grønlia har iallefall servering i helgene og onsdager trur æ..der har de deilige nybakte greier:-)..-trenger ikke god form for å gå til Grønlia f.eks, og fin sti hele veien. Jeg har alltid gått mye tur,men føler meg ikke akkurat som noe fantom for tiden..blir fort sliten ja..Da er det godt å slappe av med noe GODT:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...