Gå til innhold

Er det ikke egentlig litt rart...

Anbefalte innlegg

Hele syklusen gleder vi oss vel til de dagene det begynner å nærme seg IKM og man kan kjenne etter symptomer, spekulere i om man kan teste snart osv, er til og med litt missunnelig på de andre som ER der dersom man selv er langt unna (f.eks nettopp fått mensen eller noe sånt), MEN når den tiden endelig kommer til en selv så er det noe herk likevel! Det blir rett og slett nesten litt for spennende, litt for plagsomt å bare gjette og ikke vite, litt for mye tanker på noe som kanskje ikke er... Og så gleder en seg bare til å få de dagene overstått likevel ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6384866-er-det-ikke-egentlig-litt-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp! Full bonus til deg, hehe....

Har vel egentlig ikke IKM før 26 sept, men tror jeg kanskje hadde en festeblødning mandags morgen, så da forskyves jo i så fall IKM litt fremover. Så flink du er som ikke tester! Jeg måtte legge bånd på meg i dag for å ikke teste enda jeg vet at det er altfor tidelig! Blir ekstra spennende for deg dette da! Lykke til! :-)

Oi, det var lenge! Nei, er nok bare i 3 pp jeg, men har vært bortskjemt med å få raske klaffer før så jeg forventer vel kanskje graviditet nå selv om jeg ikke bør det. Håper virkelig at du tar feil da og at det bare en liten en som lager ubehag i magen din! :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...