Gå til innhold

flere som er fjerne og "bortreist" i hodet?


kasia07

Anbefalte innlegg

Ikke bare er jeg trøtt og kvalm. Men også når jeg ikke er spesst trøtt, er jeg liksom "fjern og bortreist" i hodet, har vanskelig for å konsentrere meg lenge av gangen, vanskelig for å tenke klart.

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg godt igjen! Er rimlig fjern for tida. Sier ofte mye tull og tenker ikke helt klart...

Trr det må ha noe med at man egentlig tenker på graviditeten hele tiden så fokuset har flyttet seg fra de vanlig tingene. Vet ikke om det stemmer, men det er ikke usannsynlig iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen ja, jeg er jo helt på tur =)

Snakker uten å tenke og handlingene mine er helt på måfå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he,,, måtte bare skrive litt på dette innlegget siden jeg kjenner meg veldig igjen.

Jeg surrer så mye at jeg nå bare må skrive opp alle avtaler og klokkeslett i boka mi. Hvis ikke glemmer jeg ting og tider og det går skikkelig i surr. Morsomt siden jeg til vanlig bruker å ha klisterhjerne på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samboeren min bare ler av meg. fra å være en som alltid har kontroll er jeg nå forvandlet til en surrete tulling. surrer så mye at det faktisk er frustrerende :-) men det kommer seg vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart firebarnsmor, og har ærlig talt vært fjern og bortreist siden førstemann kom for 7 år siden. Greier ikke å tenke klart og fokusere på vanskelige ting. Spesielt når jeg er sliten, da er jeg helt tullete. Jeg har alltid ansett meg selv for å være intelligent, nøyaktig og lærenem kvinne, men nå går alt på tverke. Sier masse rart, ordene krøller seg i munnen, jeg greier ikke å konsentrere meg om vanskelige regnestykker osv. Har faktisk begynt å lure på om det er noe alvorlig feil med hodet mitt. Men jeg trøster meg med at jeg i alle fall er "oppvakt" nok til å merke at jeg ikke er meg selv. Synes liksom personligheten min har forandret seg. Tenker og grubler på alt mulig rart dagen lang. Kanskje problemet er at jeg har for mye å tenke på, og at hjernen blir for mye brukt.. Noen som har hatt det slik? Over så lang tid. Går det noen gang over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...