Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg skal redigere masteren min slik at alle sidene som er før introduksjonen har romertall. De skal plasseres før innholdsfortegnelsen, men de skal likevel stå i den. Noen som vet hvordan??
Reddik Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 å, flinke du! Er du ferdig med masteren?? Jeg gav opp å komme noe videre på hovedoppgaven jeg, er så sustene og orker hvertfall ikke å fordype meg i forskningsrapporter nå.... *misunnelig*
nr3 i mars Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Du må sette inn inndelingsskift Sett inn - skift - også velger du hvor du vil sette inn inndelingsskiftet. Da kan du nummerere sidene før inndelingsskiftet med romertall og de etter med vanlige tall
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2006 Tusen takk:)) Jeg har mest lyst til å gi opp av og til jeg og, men jeg er jo så nærmed nå...
nr3 i mars Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Det må du ikke gjøre. Stå på! Selv så holder jeg på å avslutte doktorgraden min. Det er tungt til tider, men tenk hvor fint det blir etterpå. Slipper å tenke på oppgaven mer, og vi kan bare kose oss med nurkene våre :-)
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2006 Jeg utsatte det til i morgen, men nå har je fått mange god råd:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå