Gå til innhold

Vi som venter på forsøk...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe, jeg kjeder meg også på jobb. Har nettopp spist lunsj, så nå må jeg få de neste 3 timene til å gå fort. :o)

Jeg er 33, snart 34. Holder til på St. Olav jeg da. Der føler jeg meg også som en ungfole og alder har aldri vært et tema.

Jeg er 30!

Føler meg ikke ung når det er snakk om å ikke ha fått noen barn enda, men vi får også høre at vi er veldig unge på Riksen.

Håper ikke det bare er noe de sier??

Kjeder meg aldri på jobb jeg heller... Heheh.

Mye gøyere å være her enn å rapportere!

Annonse

Jeg er 32 og hører til på Riksen. Har endometriose og en tett eggleder. Har vært på Riksen i dag og fått beskjed om at vi skal til ivf før jul. skal inn første november for å få vite hormondosering osv. Ufattelig godt at det snart begynner å skje ting. Har mistet litt håpet når det gjelder å bli gravid etter nedtur på nedtur. Kjenner at jeg fikk vekket til live et lite håp igjen i dag. Tør nesten ikke tro på at det kan skje.

Lykke til alle sammen

Jeg er 36 år og føler meg ikke gammel i det hele tatt.. helt til alle rundt meg maser og kjaser om at jeg er snart for gammel til å få barn og nå er det jaggu på tide opplegg..

Men jeg selv er ung og sprek eller var det bare sprek? hmm eller ung hehe

Og jeg er 29år og får også servert den samme kommentaren..

Greit nok det, kan godt være ungdom jeg:-)

Dessuten så ligger gjennomsnittet for 1.gangsfødende her i Rogaland på over 30år, så vi henger med alle mann:-)

Tenk heller på det at; om vi hadde vært for gamle - ja, da hadde vi ikke vært her inne:-)))

Klemmer...

jeg er 29 år og for også høre at jeg er rene "jenteungen" hehehe

føler meg også veldig ung,men angrer litt på at jeg og sambo venta så lenge med og få barn,vi har jo vært sammen i over 7år...

men svært lite visste vi om at vi skulle slite så ille:(

Hei!

Jeg er 33 år,har ingen barn fra før... skal igang med forsøk igjen i uke 46 om alt går etter planen.Holder til på St.Olav. Har ett mislykket AIH(innsiminasjon) forsøk,et vanlig ivf forsøk og misslykket opptining av egg bak oss. Føler meg jo ikke gammel egentlig,men med tanke på å være 33 år å uten barn, gjør man jo d læll.. Har "jobbet" med å få barn i 2 1/2 år,er fremdeles ved godt mot,men nå MÅ d skje noe snart!!

Annonse

Heisann,

Jeg er 33, going on 34 til vinteren. Selv føler jeg meg som en gammel "ku" i forhold til mange andre her inne. Men det er godt det er andre ungdommer på 30+ også.

"Du er så ung enda............." sier de i Haugesund.

Skulle gjerne vært med å fått gjennomsnittsalderen for førstegangsfødene i Rogaland ned noe, men det klarte vi ikke. Men før eller senere!!!!!

Ojsan... 36 jeg :-) Men verre å se tallet enn å være det..hihi...

Har ingen barn ennå, så sånn sett føler jeg meg litt gammel, men som dere sier så er jo gjennomsnittsalderen høy om dagen, og jeg har planer om å bidra for å holde den der... håper jeg...snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...