Leetha Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er allerede litt småforkjøla men den er på hell, er litt over 5 uker på vei og en liten forkjølelse skader vel ikke babyen, men nå har gutten min fått spysjuke, går nå her hjemme og tørker spy, akkurat spydd ut senga!! sitter å leker nå og virker i form, men....hva om jeg får denne sjuka! uff, hvor mye tåler egentlig sånne små bebiser i magen så tidlig? vasker meg på henda hele tiden, men kan jo være smitta for det. please, jeg håper jeg ikke er smittet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 er ikke farlig om du blir smittet av det.guttungen min hadde det for litt over en uke siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 tror ikke det er farlig, men om han ikke klarer å holde på noe så gi ham drikke ( 50 % farris og 50 % eplemost) bland dette i en kopp og rør ut kullsyren. Det var det eneste barnet vårt klarte å holde på sist spysyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leetha Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 20. september 2006 ja har gitt masse drikke. men jeg tenker også på spiren i magen jeg, tåler de spysjuke hvis jeg får det liksom?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Tror ikke det er noen fare. Noen går jo gjennom ett helt svangerskap og spyr hver dag.. Men for din del så håper jeg jo at du slipper unna. Det er jo såå fælt å ha spysyka, men den lille tåler det nok helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayo Skrevet 21. september 2006 #6 Del Skrevet 21. september 2006 Ingen fare. Jeg haddespysjuka da jeg var i uke 8. Alt gikk bra, og legen sa at det ikke er noen fare forbundet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå