Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 I følge mine egne beregninger skal terminen min være ca. 2 mai. Hadde positiv eggløsningstest 7 august. Men blødningene før det har vært veldig uregelmessige, og siste mens begynte 6 juni.. og sluttet ikke før 22 juli! Legen min mener uansett at vi må gå utifra første dag i siste menstruasjon for å finne termindatoen, som i følge han er 15 mars! Er jo ganske stor forskjell på å være i uke 8 (slik jeg tror jeg er) og i uke 15 da.. Ved gynekologisk test tilsvarte livmoren ca uke 13, men dette blir jo også helt feil for meg!! Har ett barn fra før, så det kan jo hende livmoren blir fortere større av den grunn.. Er i hvertfall ikke særlig gøy å måtte vente helt til midten av oktober (da jeg skal til ul) for å få en termin jeg kan slå meg til ro med! Hvilken termin mener dere jeg bør forholde meg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 hvis 15.mars er siste dag siste mens er du vel 27 uker på vei? Eller er det 6.juni du mener han gikk utfra? Jeg ville uansett tatt utgangspunkt i el-datoen jeg hvis du har tatt el-tester, for da vet du jo at det var da egget ble befruktet. (bedre å bli satt noen uker frem enn noen uker tilbake på ul uansett, er det ikke?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 heisann!! ville gått ut i fra eggløsningen og ikke mens siden den var så utilregnelig.... er i akkurat samme dilemma selv... legen har regnet etter mensdatoen mens jeg tror det er seinere for jeg gikk på piller under mens og sluttet ikke med dem før 3 uker seinere.... har nok blitt gravid med en gang..... men neppe på legens utregningstidspunkt;-) vet ikke når jeg hadde eggløsning engang.... tror jeg er i 6uke selv... lykke til!!! blir spennede å se på ultralyden... men altfor lenge å vente...?? føles i allfall slik:-) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 glemte å tilføye.... at det kan jo være en mulighet for at det er tvillinger siden livmoren er såpass stor???;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå