Krølle79 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Skrev et innlegg "til dere" under tråden "dere som er i uke 13-16" (eller hva den het).. Men så kom jeg til å tenke at det ikke er sikkert at dere leser videre på den tråden.. Men nå vet dere at jeg har skrevet et innlegg der.. Kan dere lese det?
En liiiten til. Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hallo,og takk for sist Krølle79.Syns at mars-spire sitt påfunn var kjempebra jeg! Har selv meget godt av å komme meg ut selv,men det kan vi jo ta senere,eller ta det som det kommer.Kaster ballen over til mars-spire her jeg,så kan hun avgjøre selv. Greit for meg..)
Krølle79 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Takk for sist, ja Den er god, vettu Ja, flere som trenger å komme seg ut her.. Hjelpes min..
En liiiten til. Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Ja,bevares..Er støttemedlem på 3t i tillegg jeg da..aldri vært opptatt av trening .Jeg syns det rett og slett er og blir for kjedelig,synd men.Sport også,interesserer meg midt på ryggen.Men dårlig samvittighet...jada det har jeg!
Krølle79 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 skal vi se.. 3t-kortet ja.. hmm... hvor er det...? ÅJA, er det den støvhaugen jeg ser i hylla, det..? ;-p Hehe.. har støtta dem ei stund jeg også, men nå har jeg bestemt meg for at jeg SKAL begynne å svømme minst 2 ggr i uka på Rosten.. Så vil tiden vise om teori er forenelig med praksis... Blir ofte bare rot når de to møtes.. hihi
Gjest Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 hehe.. jeg må le av oss alle jenter.. Jeg var faktisk på 3T og meldte meg UT forrige onsdag. Da har jeg vært støttemedlem lenge nok.. Det ble dyre Yoga-timer kan en si. Jeg har faktisk tenkt tanken å "gå" en gang i uka, bare for å lette på samvittigheten min. Har stillesittende jobb i det daglige.. så jeg har godt av å røre på meg. Jeg får se hva jeg finner på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå