Gå til innhold

dårlig nytt...


<3_2gutterogeijente_<3

Anbefalte innlegg

var på ul i dag og der mente de at jeg er mellom 4 og 5 uker. trodde jeg var 6+1:(

måtte ta noen prøver for å se om det har sluttet å utvikle seg da det ikke tilsvarte noe mer... håper ikke det er noe galt denne gangen også,da blir jeg skikkelig skuffet. Noen som har opplevd det samme men at alt har vært bra? Eller negativt også,vil gjerne ha noen svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg fikk det samme svaret for en uke siden. Har deretter vært 2 ganger og testet at HCG stiger, og det gjør det. Legen mente jeg var i uke 7 mens embroet viste på første ultralyd at det bare var 4-5 uker. Hvis du har uregelmessig mens stemmer ikke alltid utregningen til legene for termin. Få en ekstra ultralyd så slapper du mer av. Har du begynt å merke noen symptomer???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk,det var noen trøstende ord:) jeg er trøtt og sliten,vondt i hodet og litt små svimmel.. hender jeg kan være litt kvalm også.. Har vært inne på ul for ti dager siden +sjekket hcg og den var bra, Tok ny blodprøve i dag for å sjekke om den stiger. har uregelmessig mens så da kan det jo være at jeg bare er litt kortere på vei. får håpe det:) men jeg tok ul sist og da mente de at jeg ikke var lenger enn 4 uker. da er det jo litt rart at jeg ikke er lenger enn 4-5 uker nå? kan de regne og se så feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gjette deg til sånn ca. dato for når du ble gravid?

Hvis du har tatt ny blodprøve, vil du vel få svar på om HCG har stiget siden sist. Ba de deg ringe igjen for å få svar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes kanskje ikke he he passer her men... Noen synes kanskje det er morsomt.. Jeg skulle få beskjed om den ikke var på normalen iløpet av dagen,om jeg ikke hørte noe så var alt ok:) håper på det siste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for at dere prøver å muntre meg opp:) Kjempeglad for denne siden. Hjelper å ha noen å prate med:) skal ringe å sjekke kl tre jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du:) Joda,prøvene er bra hittil:) Så da er det bare å krysse fingrene og se om den har økt i morgen:) Håper virkelig det så jeg får roet meg litt:) Takk som spør:) Alt bra med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi i samme båt da jo... Er ikke noe morro...:( Hvor langt er du på vei da? Og hva har din hcg ligget på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

på 50 ja.. er det lenge siden eller har du tatt den nå? Er vel kanskje bra så lenge den er positiv og at den øker:) Jeg skal ta ny prøve i morgen så jeg håper den stiger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...