Gå til innhold

leke grind dilemma

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurte litt på dette med leke grind. jeg har kjøpt en leke grind for første gang men har 2 barn fra før. bestemte meg for og kjøpe for nr 2 i flokken er så vill pluss at vi flytter til hus med trapp og det er greit og ha. på den måten vet jeg at mellomste ikke vil terrorisere babyen for han når den ikke.man det jeg lurte på var: jeg kjøpte en leke grind i tre gav og et babyteppe til og ha i bunnen men da jeg kjennte etter synntes jeg dette var litt lite. det ble liksom så hardt. finner ingen madrasser eller pvc madrasser i 100x100 heller. de følger liksom med alle leke grinder her og der. noen som har et forslag eller vet om en nettbutikk som selger bare madrasser til leke grinder? eller kansje det er meningen det skal være litt hardt nedi der??

jeg vil ikke tro det skal være så hard for det er jo til nyfødt. ikke vet jeg. håper noen som vet dette med tre bunner:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

på reflex (og sikkert mange andre plasser) har de sanne airex-madrasser i str 100x100. burde jo være genialt å ha i bunnen, og så heller ha et mykere teppe oppå hvis du vil det

Skrevet

ikke airex-madrass (var jo de som var så farlige) merket heter Comfort & Care AirMat

Skrevet

helt i orden. sitter og lurer på om jeg kanskje må kjøpe sann jeg og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...