Gå til innhold

hvor mange er vi her i desemberklubben,som ikke vil vite kjønnet på barnet,for spenningens skyld??

Anbefalte innlegg

vil ikke vite barnets kjønn for jeg synes det er mer spennende å ikke vite,å heller bli fortalt etter fødselen..dadadada,det ble en/ei......:o) å litt fordi jeg er redd de tar feil på ultralyd,å så innstiller man seg på "feil" kjønn...andre her som også tenker sånn??:o)

Fortsetter under...

jeg har ikke villet vite pga spennningen når den blir født! men noen ganger angrer jeg da;) særlig når jeg ser alle de søte klærne man ikke kan kjøpe når man ikke vet kjønnet!

Annonse

Jeg ville IKKE vite, og vi hadde bestemt oss for å ikke vite. Men da vi var hos hjertespesialist på Ullevål, og han satte på 3D ul, kunne vi ikke unngå å se at babyen hadde en tissemann!

Ville ikke vite med førstemann heller, og da var det mer spennende. Nå vet jeg at det er en gutt, og kan ikke gjette og kjenne på magefølelsen o.l.... kjipt!!! hehe

det er litt derfor jeg ikke vil ta 3d ul...å har vert "livredd" for at de skal røpe det på ultralydene jeg har vert på...er veldig spent på hvem som er i magen min,å til tider skulle jeg ønske å visst kjønnet..men synes spenningen er kjekk å ha:) å det viktige for meg på ultralydene har vert å vite at alt er br med den lille...jeg sjønner nysjerrigheten til folk,at di vil vite det...men jeg må bare smøre nysjerrigheten med en god dash tolmodihet...å synes det er verdt det...for er gøy å lure på å være nysjerrig å kjenne på magefølelsen ...så jeg er stor fornøyd med å vente i spenning:o)

jeg ville heller ikke vite kjønnet... men som den evig nysgjerrige personen jeg er så holder jeg på å dø av nysgjerrighet nå... men sambo holder meg i øra så jeg ikke skal bestille 3d ul... dette er den eneste julegaven som jeg ikke kan riste på eller prøve å finne ut av hva er....

jeg ville ikke vite det første gang.

gikk rundt å innbilte meg at det var en gutt, men så ble det en jente.

fikk et lite"sjokk".

så denne gangen ville jeg vite det.

Annonse

Vi vil også beholde litt av spenningen til fødselsdagen. Men det hadde vært koselig å kunne kjøpe litt babytøy. Vi har jo en del etter 1. gang, så nøytralt basistøy har vi jo...

Vi vet heller ikke kjønn! - synes det er spennende å ikke vite.

Jeg har prøvd begge deler før, både å vite og ikke å vite... føler mye spenning forsvinner hvis alle (familie og venner, for jeg hadde ikke klart å holdt det hemmelig..)vet hvilket kjønn det er på forhånd...

Vi vil ikke vite heller:) Ikke pga at spenningen skal være så stor under fødsel, men også gjennom svangerskapet. Synes det er kjempespennende å sitte å tenke på om det er gutt eller jente, finne navn til begge kjønn osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...