Gullemor Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg har nettopp vært inne på hotmail.com for å opprette ny adresse. MEN jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det... Har jo gjort det før; flere ganger, faktisk, men finner ikke noe sted jeg kan gå inn å "opprette ny konto"... *føler meg dum her nå* Hhhhhjjjjjeeeeeeeellllppp!!
rødhette* Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Prøv den: https://accountservices.passport.net/reg.srf?id=2&vv=30&sl=1&lc=1044
rødhette* Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Hvis ikke, så når du går inn på www.hotmail.com står det ei rute til venstre, med en grå knapp "Registrer deg" Svarte deg forresten i den ung kvinne søker-tråden min idag
Gullemor Skrevet 20. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2006 rødhette*! Takker! Jeg fulgte linken. Prøvde nemlig først på hotmail.com, "registrer deg", men da kom bare innloggingsboksene frem, der hvor jeg vanligvis logger meg inn med min "[email protected]"-adresse... Kom ikke opp noen "opprett ny konto"-side. Men, NÅ har jeg fått fiksa det! Kan du ikke sende meg en mail på [email protected]? Jeg svarer deg på "ung kvinne søker" også, så ser du det nok. Jeg har ikke msn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå