Gå til innhold

hva skjer m meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 02 i natt m menssmerter, disse varte til ca 06. fikk plutselig diare og måtte tisse masse hele tiden. har sikkert vært på do 15 ganger siden jeg våknet. føler meg rar i kroppen og synes babyen sparker litt irritert......smertene har gitt seg nå, men kommer litt hist og her! hva kan dette være? er 33 dager til termin. noen m erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt ett par sånne netter.. Trodde nesten fødselen var i gang men så ga det seg. Har termin 14.10, de ville ha meg inn på ctg og ul, den viste at mormunnen var forkortet fra 3,8 til 1,7 cm. Tror nok at disse nettene har hatt en viss virkning. Men fikk beskjed om at det kan gå fort og det kan gå ett par uker..

Skrevet

takk for svar.....så da er det litt på gang!

Skrevet

blæra kan bli litt klemt under sammentrekninger..:-s

Skrevet

Disse kroppene våre gjør så mye rart når det nærmer seg slutten. Det kan helt sikkert være et tegn på at noe snart vil skje. Men det behøver ikke nødvendigvis å gå veldig fort heller.

I forrige svangerskap hadde jeg mange urolige netter med mye vonde og regelmessige sammentrekninger den siste måneden. Det ga seg stort sett når morgenen kom. Og selv om jeg hele tiden følte at fødselen vill starte når som helst, hadde den fortsatt ikke startet da jeg kom til termin. Hvor lenge det ville fortsatt slik fikk jeg ikke vite, fordi fødselen ble satt igang av andre grunner.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...