Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Men jeg forstår ikke hva det er de prater om. Jeg føler det overhodet ikke slik. Vi er veldig fornøyde. Disse foreldrene "rotter" seg sammen og sier at alle foreldrene på avdelinga er enige med dem. Det er jo noe forbanna tull! Jeg er ikke med på dette! Ungen min har det topp og jeg er fornøyd både med bhg og de annsatte. Synes disse foreldrene forsurer stemninga i bhg totalt. Kjefter opp annsatte forran andre foreldre osv. Og det kan være bare det at det er mye sykdom blandt i annsatte. Akkurat som det er et tema å ta opp i hentesituasjonen. Hallo! De leker ikke bhg altså! Det er utdanna og flinke folk som jobber med ungene våre! Dersom noe av dette usaklige blir nevnt på foreldremøte kommer jeg til å reise meg og si akkurat hva jeg mener. Og så gå, orker ikke slike foreldremøter der det bare er kjeftinga! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6383221-enkelte-foreldre-i-v%C3%A5r-bhg-er-s%C3%A5-missforn%C3%B8yde/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Så är det nog tyvärr i mange barnehager.. Jobber selv i bhg, vet godt vad du menar! Vi har speciellt en mamma, hun er SÅ lite førnøjd med hur vi har det, ALLT är fel, våra rutiner, hon tycker vi har för lite aktiviteter, drar för sällan på tur osv... Det är ingen vits att försöka förklara noe som helst för henne, HUN har rätt uansett... Det är trist när noen bara MÅ vara sånn. Men som det ser ut i dagens samfund så är INGET perfekt, man får ta det man får, enten man har barn i bhg, på sfo , ligger på sykehus osv.. DESSVERRE kan man ikke få allt, och det må man acceptera. Annars får man hålla sej hemma med ungen sin och leka "perfekt" förälder, för det är det som gnällspikarna vill vara, men jøss vad de tar fel.. En perfekt förälder vet jag inte om det finns, men det närmaste man kan komma är väl en som ser till barnets bästa ,och trivs barnet i bhg så är det väl ingen grund att klaga?? Trist är det uansett, men heldigvis är det bara noen få som är sånn, är superförnöjd med de andra, och vet att de är lika förnöjda med oss! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6383221-enkelte-foreldre-i-v%C3%A5r-bhg-er-s%C3%A5-missforn%C3%B8yde/#findComment-6384176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå