knærten71 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 hei er det noen her med erfaring. Jeg fikk anbefalt den og kjøpte den til min 2 uker gamle sønn. Jeg får ikke til å bruke den. Hode blir hengende så rart og langt nede uansett hvor jeg drar i halen. Skal barnet ligge på rygg eller på siden i den?Ser andre her bruker andre slynger, det er blitt en jungel av dem. Vært på tett inntil og lest men ser ingen andre med maya slynge. Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Mayaslyngen har jeg også hørt mye positivt om. Jeg har ingen erfaring med slynge til babyer, men i teorien skal det være det samme uansett hvilken ringslynge du bruker. Finner du ikke instruksjoner på ringslynge på tettinntil? Mener også det skal finnes link til en problemløsningsguide et sted, den hjalp meg mye med posen jeg hadde. Skal lete etter litt linker til deg og komme tilbake med de.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Instruksjoner til ulike bæremåter med slynge: http://tettinntil.com/index_files/instruksjonerslynge.htm Under viktige linker på tettinntil vil du også finne linker ut i verden til ulike problemløsningsguider og videoer. Dersom du ikke får det til så kan du høre om noen av bærehjelperene der inne kan hjelpe deg.
knærten71 Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2006 Takk for svar. Fant siden med en gang. Var ikke samme som jeg hadde vært inne på. Øvelse gjør vel mester og selv om jeg plages, sovner lillemann med en gang jeg løfter han inn iden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå