Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 har et blodtrykk på 114/71, og en blodprosent på 11.3, hva er deres?? er dette lavt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DK+2 Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Æ hadde 145/80 på første blodtrykkstest, normalt undertrykk, men høgt overtrykk, det blei målt 10-15 min ættepå, då va det 120/80, fikk beskjed om at det va normalt, men veit ikkje korr grensa går då.. trur nok at dett å e normalt. Hadde 14 i blodprosent, å et sa dæm va normalt/bra. Veit heller ikkje der ka grensen e.... sa dæm ikkje tell dæ om det va bra eller ikkje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solegget sprekker til påske Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 hei. jeg har blodtrykk på 90/60 og blodprosent på 11.7. for meg er det helt normalt. legen sa at var blodprosent 11 eller mindre så burde man ta tilskudd. men det er vel individuelt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde blodtrykk på 128/81.. Legen mente dette var litt høyt å mener at jeg har tendens til White Coat Hypertensjon, altså at jeg blir så redd hos legen at det stiger. Jeg har nemlig en fryktelig legeskrekk.. Blodprosenten min var på 13,2 å dette er helt fint... Sist jeg målte( er/var blodgiver) var den på 14, så den har gått litt ned.... Det er visst vanlig at blodtrykket går noe ned i graviditeten... ja, prosenten også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde BT på 130/80, skal tilbake og sjekke nå på fredag, da det var litt høyt såpass tidlig i graviditeten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 æ hadde 105/60,og 13,1 i blod prosent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå