Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Vi har prøvd i 4 mnd nå, har en nydelig gutt på 20 mnd fra før... Da vi skulle ha ham ble vi gravide på null komma nix.... Viste seg senere at lillesøstra til lillegutt og var gravid samtidig, men hun mista... Så ble lilllegutt født, og da han var rundt 2 mnd, fortalte hun at hun var gravid igjen, denne gangen fikk hun ei jente.... Jeg skal innrømme at jeg ble en smule sjalu da, hadde veldig lyst på ei jente selv, Ikke missforstå meg nå, ville ikke bytta ut lillegutten vår med noen! Så begynte foreldrene deres, sambo og søstra sine, å forskjellsbehandle lillegutt og dattra til svigerinna mi.. Lillegutt var bra nok å leke med helt til lillejenta kom i hus, da bare dytta de lillegutt unna og det var kun lillejenta som var gøy å leke med.... det er mye annet og, men gidder ikke å gå i detalj akkurat nå da... Jeg sliter litt med en slags sjalusi følelse på vegne av lillegutt på grunn av dette... Føler at hun har det mye lettere enn jeg på mange punkter..... Jeg var deprimert etter å ha fått lillegutt, det første hun gjorde da hun kom hjem fra sykehuset var å løpe i fjøset og skofle møkk, nesten det første da... Og nå da, kommer hun og forteller at huff da, vi er hvist gravide igjen, oppdaga i forrig uke at hun er 4 mnd på vei!!!!!!!! :-( Det vil med andre ord si at hun har blitt uplanlagt gravid 3 (!) ganger på 2 år! Vet at jeg ikke har så mye å klage over, jeg har tross alt en skjønn gutt fra før, og har ikke prøvd så lenge heller, men jeg synes det er blodig urettferdig at hun skal ha det så lett når det gjelder akkurat den tingen!!! :-(((((( Hadde bestemt meg for å slutte å stresse med det å bli gravid, men nå kjenner jeg at jeg begynner å bli veldig stressa igjen!! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Måtte vel bare få lufta tankene mine litt.... Takk for at du gadd å lese dette rotet.... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6383126-jeg-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-syte-litt-til-dere-ble-ganske-langt-dette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Huff da. :-/ Vet ikke helt hva jeg skal svare.. Bare gi deg en trøstende klem. Håper du lykkes snart. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6383126-jeg-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-syte-litt-til-dere-ble-ganske-langt-dette/#findComment-6383181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 skjønner dg:( men syns d var litt slemt av dg og bli misunnelig på hu som måtte oppleve og miste en baby før hun fikk jenta si, bare for at du og hadde lyst på jente. tror du ikke d var vondt for henne og gå gravid på likt med deg og hun mistet barnet sitt mens du fikk beholde dit... vær glad for d du har istede for og kaste bort tidn på å missune andre. at d er forskjeldsbehandling må du jo prøve og ta opp med dem d gjelder. men husk at når du reagerer så sterkt på dette så sender du disse vibbene videre til dn lille gutten din og kanskje viderefører følelser til ham som han ellers ikke hadde hatt. dumt lykke til vaffal, håper du klarer og ordne opp i d! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6383126-jeg-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-syte-litt-til-dere-ble-ganske-langt-dette/#findComment-6383827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Off ja det er jo helt forståelig du tenker på det . Er selvsagt ikke lett når svigerforeldre forskjellsbehandler barnebarna. Da skjønner jeg det blir ekstra vanskelig for deg. Jeg brukte ett år på å "overtale" sambo til at det var nå det passet å få barn og når den ene etter den andre kommer og forteller de er gravide i den perioden, er det ikke rart man blir litt sjalu. ( er vel kankskje litt drøyt å kalle henne slem fordet mia_x ...) Man skal ikke undergrave følelsene sine heller. Lykke til videre, det kommer til å klaffe for deg snart også) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6383126-jeg-m%C3%A5-bare-f%C3%A5-syte-litt-til-dere-ble-ganske-langt-dette/#findComment-6384205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå