Gå til innhold

Noen av dere som trenger gutteklær?Gratis:)

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arvet så masse i str 50-62... så hvis noen trenger er det bare å rope ut:) Vil gjerne gi det bort til noen som trenger det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må vel vente til jeg blir gravid denne gangen. Var ganske sikker sist på at jeg var det, så jeg kjøpte noen få klær av monica18, men så fikk jeg mensen noen dager etterpå da så ;-p hmm...

Skrevet

uff da:( ja du får vente litt neste gang... har god tid på deg da:)

Skrevet

Jeg trenger ikke, men ville bare si at det er utrolig snilt av deg å gi bort klær. :o)

Jeg gir bare mine til Fretex, som selger dem videre, men om jeg kunne ville jeg sendt mine til barnehjem o.l i andre land som trenger dem mer enn det Fretex her hjemme gjør..

Skrevet

Ja vet det... Kunne helst ønske de ble sendt videre til de som VIRKELIG trenger det... Er det ingen som gjør det eller ett sted man kan levere for at de havner på "riktig" sted??

Skrevet

tror ikke det er så mye verre enn å sende en mail til plan eller redd barna.. =)

Skrevet

Hei! jeg kunne virkelig trenge de i str 50! jeg skal ta keisersnitt neste torsdag og venter en liten gutt på ca 2500g. De klærne jeg har fra før er i str 56 så er redd de er veldig mye for store en god stund framover...

Skrevet

heisann trenger oxo kler til gutt. men alså jeg kan jaffal bet litt for dem. er dyrt med barnekler :)

Skrevet

Hvor i verden bor dere da?? Jeg er fra oslo/akershus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...