Gå til innhold

Noen som har fått satt igang fødselen eller fått ks før termin pga bekkenløsning??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spurte jm om det, og hun sa at det har skjedd at de har satt i gang fødsel to uker før termin pga bekkenløsning. Men da snakker vi om damer som har ligget eller sittet i rullestol i flere måneder. Men tror ikke de vil ta ks pga bekkenløsning, bare bekkenlåsning.

Var til jordmor i går og hun foreslo det selv at hun skulle sende søknad til fødested slik at jeg slapp å gå over termindato iallfall..men de ønsket ikke å sette igang noe før termin da det er vanskeligere da du ikke er så moden og fødselen kan bli tøffere og lengre enn igangsetting rett før termin. Som sagt før er keisersnitt ikke å anbefale grunnet avkutting av magemuskler osv alle de komplikasjonene det medfører..lykke til

jeg ble sat igang 2 uker før termin,pga bekkenløsning, jeg var inn og u af sygehuset de siste 2-3mnd før termin. sat i rullestoltil slutten. Men jeg måtte jo næsten grine meg til igangsetting. jeg måtte ikke være alene, ikke måtte dit og dat. Slitter den dag idag med bekkenløsning, håber det forsvinder etter barn nr 2 som snart kommer.

Etter 2 vaginale fødsler fikk jeg keisersnitt med mitt 3 barn for 9 år siden pga alvorlig fysiologisk bekkenløsning ( vedvarende bekkenløsning også etter svangerskapet er ferdig). For meg var det en stor fordel, men det må selvfølgelig vurderes opp mot det faktum at keisersnitt er en stor operasjon. Nå venter jeg nr. 4 ved juletider og dette svangerskapet er foreløpig det letteste!! Men keisersnitt blir det denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...