Gå til innhold

Uke 24.. og tisser og tisser og tisser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal, trodde ikke denne tissingen skulle starte igjen før nærmere fødslen jeg.. Er oppe 4-5 ganger om natta og tisser ihvertfall hver time om dagen. Holder på å bli gal, ikke drikker jeg mye heller...

Var ikke mange ukene med "tissefri" ;O)

Noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tisser også ekstremt om natta. Er oppe ca hver annen time. Om dagen er jeg ikke fult så ille, men det blir nok dospringing ja. Er i uke 27 nå, så regner med dette kommer til å vare svangerskapet ut.

Skrevet

Hei

Har dere også relativt små mager?

Jeg er bare 21 uker, og har ikke hatt så mye problemer med hyppig tissing før de siste ukene. Har litt liten mage, som kan tyde på at livmoren fortsatt ligger litt nede i bekkenet og klemmer på bræren.

Skrevet

He-he, kjenner meg igjen her, ja! Jeg flyr på do hele dagen gjennom, og 3-4 ganger hver natt... Begynner egentlig å bli LITT slitsomt! Har vært mye på do helt siden første måneden av graviditeten, jeg - så dette varer nok hele veien ut, ja...!

Skrevet

Hyggelig å høre at det er flere, da kan jeg trøste meg med det når jeg sitter på do og tisser i mørket for 4 gang på natten... at noen andre også sikkert sitter og gjør det samme ;O)

Takk og lov for at jeg sovner fort igjen etterpå!!!

Skrevet

Jeg er oppe ca en gang om natten og tisser, men det var jeg ofte før jeg ble gravid også (dum uvane). Jeg drikker store mengder vann gjennom dagen og flyr på do i ett sett, i håp om at jeg slipper å drikke så mye på kvelden og slippe å stå opp mer enn en gang....... Lever i håpet :)

Skrevet

Samme her! Dessuten våkner jeg av at Knøttet sparker meg i blæra og da er det bare å kaste seg rundt å løpe på do. Med tanke på at løpinga mi for tiden ikke akkurat er av den raskeste, heller ikke av den mest grasiøse, så er jeg nok et festlig syn... flere ganger for natta, ja.. *fnis*

Skrevet

her er det tømming av blære titt og ofte ja, er i uke 26 nå. leste et sted at dogåing om natta gjør at vi blir vant til nattevåk, noe vi må belage oss på når bebisen kommer, så aldri så galt at det ikke er godt for noe!!:)

Skrevet

Oh Yeah!! Vært sånn lenge...er 23+6 i dag...tisser maaaange ganger om dagen...men vi må jo drikke vann...viktig det...og om natta er jeg oppe annenhver time...artig!! Og så vondt det gjør når babyn sparker i blæra!!

Skrevet

ja gjett om jeg kjenner meg igjen. Har vært sånn tissete siden den først mnd jeg også og det blir bare verrre og verre :) kjempeslitsomt iallefall om natta. Søvnen blir avbrutt hver annen time her også selv om jeg ikke drikker noe særlig fra kl 1800 og utover (etter anbefaling fra min lege :) så jeg skjønner ikke hvor alt detta kommer ifra hehe :) Jeg er iallefall super forberedt på nattevåk når gullet kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...