Gå til innhold

Emblamamma!

☆Pacific sunset☆

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om du husker meg - men jeg var Pacific Paradise - men byttet nick for ikke så lenge siden..

Follo, ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det :o) Er du blitt prøver du også ;o)

Skrevet

Ja det har jeg :) Nå har jeg byttet nick igjenb da (får aldri bestemt meg jeg!!)

Skrevet

Hehe! Hvor gammel er ditt barn igjen?

Skrevet

3 år :) Og ditt?

Skrevet

Også er du på'n igjen!!! Så gøy!!

Skrevet

Ja, er på'n igjen :o) Er jo ikke sikkert at det klaffer med det første så da er det greit å begynne!

Skrevet

Ja er jo det! Jeg har ikke vært klar for nr 2 før nå jeg da - men nå er jeg VELDIG klar (selvom jeg av og til blir får småhetta av tanken på 2 hiih!!)

Skrevet

Håper det klaffer fort for dere da ;o) Er babyboom her for tiden har jeg skjønt, skulle ønske det gjaldt meg også. Sitter her med null tr på besøk...skulle hatt henne her om fredagen....tror kanskje jeg ikke har hatt el...for de grav.testene jeg har tatt er bare negative.......grgrr....

Skrevet

Men det er fortsatt håp emblamamma - 5pp.

Når du ikke har fått mensen enda. Kanskje du har hatt EL seinere i syklusen eller at du produserer sein HCG i urinen.

Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Christoffersmamma: Der kom den røde dame....4 dager over ikm....møkkadame!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :o(

¤juhujenta¤: Takk for det! Kan du se noe forresten? Du hadde rett, el har nok skjedd seinere enn antatt! Dritt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...