Gå til innhold

Mange som har fått alt utstyr i hus?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å ha det meste nå. Kjøpte vogn i august og har så lyst å sette den sammen (står i boden) men det er vel litt tidlig ennå.

Har alle store ting som seng, leander vugge, stellebord, kommode, skinn, osv... Har bare så lyst å ta det frem, men det er jo litt snålt siden det er 3 måneder igjen.

Synes tiden går veldig sent denne gangen (har en gutt fra før). Er klar i dag jeg til å ta i mot den lille .. hadde jeg bare vært fullgått. Sukk!

Fortsetter under...

Har kjøpt stellebord som er i hus.Og masse babyklær som ligger pent brettet oppi:) Vi har også kjøpt vogn, vippestol, sengetøy, sengehimmel, bæresele, eskimopose, krabbeteppe, stellebag +++ men dette kan vi hente i butikken når vi ønsker, så blir vel ikke enda!

Har masse babyutstyr hjemme nå likevel.. Driver å selger dypvognen, dunpose, bæreselen og sengehimmel+kanten som førstemann hadde.

Litt rart,men vi ønsket å ha alt nytt denne gangen også! (bortsett fra sengen).

Så går jo å duller litt med vognen som står her:)

Hmmm...vi har faktisk nesten ikke kjøpt noen ting enda. Har kjøpt vogn som står på butikken og kan hentes når vi trenger den. Utenom det har vi kjøpt en del klær, men ikke flere "store ting"... Vet hva vi vil ha, men siden vi ikke har så stor plass til å oppbevare tingene så kan vi ikke kjøpe alt enda :-) (Vet hva vi vil ha så det haster ikke så....)

tja, det begynner å hjelpe seg litt her :o) har fått på plass vogn, babykurv, bilsete, ammepute, skinnpose, masse klær, noen få håndkler og kluter, to helsetepper, et fleeceteppe, bleiebøtte.....

Må få kjøpt stellebord og flere kluter og håndkler, og dyner og sengetøy...... og det er vel det meste man trenger til starten......?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...