vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 fant ut at jeg måtte lage en liten tråd til oss jeg.. hehe.. er spent og høre åssen det går vettu:) grattis med positiv EL test da:) pleier du og få tok positive EL tester 2 dager på rad??? jeg har gjort det alle gangene jeg har testet... sprøtt:) MEN klager ikke... jeg venter EL om 13-15 dager jeg så begynner nok og teste om 10 har kjøpt CB digital denne gangen..fordi jeg hadde to gr.tester liggende som jeg ikke fikk brukt forrige pp... men vettu hva??? denne tanta mi oppførerer seg sinnsykt merkelig denne mnd altså... jeg har verken hatt de store smertene jeg pleier og ha eller at det kommer mye... (sorry detaljer) hehe... jeg pleier og ha mye og store blødninger hvertfall til dag 4, hvis ikke den 5.dagen også... jeg har ikke blødd noe spes i går, og ingenting idag... det minner meg om når jeg var gravid med de to forrige, da også oppførte hun seg sånn..... MEEEEN er vel bare jeg som ikke har villet slippe tanken på at det kunne klaffet forrige pp... var jo såååå sikker vettu... uff innser det vel snart... nå skal jeg snart til legen pga jeg er sykemeldt og skal forlenge den... ha en fin dag videre da... noen planer for dagen forresten??? oi ble litt langt dette... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6382474-maybeme-vil-ha-ny-spire/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 20. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 20. september 2006 dytte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6382474-maybeme-vil-ha-ny-spire/#findComment-6384109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaybeMe? Skrevet 21. september 2006 #3 Del Skrevet 21. september 2006 Hei snuppa! Fant denne tilfeldigvis på side 3, var ikke her inne i går pga. møte, kveldsvakt og babylaging. ) Var bare innom og tittet på Drammenstråden før jeg lurte mannen med til sengs....hehe. Vet ikke helt om jeg har så stor tro på denne pp, for jeg syns kroppen min er så rar. Tempen er så høy, 36,39 før EL, og jeg har spottet de siste dagene, men vi har da gjort en innsats likevel. Fikk positiv test i dag og, men vet ikke om jeg pleier å få det til vanlig. Bruker egentlig å slutte testinga etter en positiv test, men nå tenkte jeg at jeg skulle se hvor lenge den ble positiv. Tempen må jo stige helt opp til 36,70 hvis jeg skal få normal tempstigning. Eller så er det i morgen jeg har EL, og at tempen synker litt da, og stiger på lørdag. Får bare vente å se. Har iallefall relativ stabil syklus da, var redd det skulle bli store endringer på EL-datoen. Du har ikke tatt en test for sikkerhets skyld da? Jeg tok faktisk en i dag, selv om jeg vet at jeg ikke er gravid så ville jeg være 200% sikker, fordi jeg skal ha akupunktur i dag. Og siden tempen har vært så rar ville jeg bare forsikre meg at det ikke var noe på gang. Det var jo selvfølgelig ikke det, men da fikk jeg iallefall tanken ut av hodet. Hadde så mange tester liggende. Mener du at du har to EL-testpinner liggende eller? For du kan ikke bruke samme tester på graviditetstest som EL-test. Jeg skal kjøpe digital EL-test neste gang, bare sånn at jeg er sikker på rett resultat. Pergokur og EL-test ga jo bra resultat sist gang, så vi får prøve det igjen. ) I dag skal jeg først til akupunkturtime, siden det er første timen kunne det ta litt tid. Deretter skal jeg se om jeg rekker lunsjtreffet, og etter det skal jeg på seinvakt til 22.45. Og hvis vi orker blir det kanskje babylaging i kveld også, selv om jeg har fått streng beskjed av jentene å bare ha sex annenhver dag. Stor sjanse for at vi ikke orker da, siden jeg er hjemme så seint. Onsdag og fredag sa Hebbie og Piadi, og jeg bør jo høre på dem som faktisk har klart det. ) Kommer du på lunsjtreffet i dag? Jeg har ikke funnet ut hvor det skal være ennå, må inn å titte på treffsidene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6382474-maybeme-vil-ha-ny-spire/#findComment-6394232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 21. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. september 2006 hei og god morgen jeg har tatt en test igår, hos legen for og være sikker.. for min syklus har også vært rar.. også måtte jeg ta en test for jeg skulle få noe medisiner... og kunne ikke være gravid og tatt de.. tanta mi reiste vekk idag hu, for godt for de neste 9 mnd håper jeg... tror dessverre ikke jeg får vært med på noe lunsj treff idag... ligger hjemme og er syk.. bronkitt... og har fått bivirkninger av tablettene så er sinnsykt kvalm.. burde egentlig sovet nå, men er alltid noe jeg bare måååå lese først... håer det blir baby på deg denne mnd.. det hadde vært så gøy om det klaffet for begge to med to ukers mellom rom bare er lov og håpe... lykke til videre med prøvinga og kanskje jeg også skal høre på piadi og hebbie og de som har klart det... og ha sex annenhver dag bare... kan bli litt mye noen ganger skjønner du.. *tihi* ha en fin dag fortsatt da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6382474-maybeme-vil-ha-ny-spire/#findComment-6394277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå