Gå til innhold

Jeg har såå lyst til å fortelle familie å sånn, men sambo...


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Men samboern vil ikke enda.

 

Jeg mista sist gang, i uke 10, og det var veldig sårt for både meg og sambo. Den gang fortalte vi det til de fleste rundt uke 8. Eller ryktene gikk fort da, slik at mange visste det.

 

Når jeg nå ble gravid så sa sambo at denne gangen skal vi vente en stund. Værtfall til vi har bikka over 2 mnd. Men jeg blir snart gaal av å ikke si det!!!;)

Har så lyst!! Ikke til venner og slikt enda, men til den nærmeste familien værtfall. Svigerinna mi er også gravid nå, og det er ca. èn mnd. mellom oss, og det hadde vært så arti å delt dette..

 

Synes det er lenge å vente 2 uker til!! *sukk* ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har sagt det til min nærmeste familie og det er godt å få støtte og ikke minst ha noen å snakke med om små ting rundt symptomer etc., som mannen min ikke har noe peiling på eller er interessert i.

Uansett hva som skulle skje, ville de vel fått vite det? Jeg mener at åpenhet er viktig, og det høres ut som en stress situasjon for deg å ikke kunne si noe.

Gjør det egentlig noe om de nærmeste vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har jo så fryktelig lyst til å fortelle det. Jeg går jo bare å smiler om dagen. Og 2 stykk har allerede spurt om jeg er gravid. Heh, 2 på jobben da. Så jeg måtte lyge litt, for jeg vil ikke at det skal komme ut på jobben enda. Da jeg er lovet en større stilling. Skal vente til jeg får den. Hehe;)

 

Ja jeg kommer nok til å fortelle det til de nærmeste. Sambo skjønner seg jo ikke på hvorfor jeg er svimmel og tom for krefter.

Han tror ikke helt på det før magen begynner å vokse, og sist kom den i uke 8.

 

Men sambo er vel litt av den overtroiske sorten. Og tror på den at å fortelle før 3 mnd. betyr ulykke. Tror det er derfor han vil vente! ;)

 

Men tror ikke jeg greier å holde meg altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte når jeg ville til min familie, og sabo fortalte når han ville til sin familie. Om noe hadde gått galt hadde støtte fra familien vært flott å ha uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan du klarer å holde det for deg selv. :)

Måtte si det til den nærmeste familien ganske tidlig.

Er ikke mer enn 10+3 nå, så er fortsatt bare de nærmeste som vet det.

Mistet sist gang, mannen min var på reise jobb så jeg måtte selvfølgelig opp til mamma og få trøst.

Hadde ikke hun visst det fra før av hadde jo hun uansett fått vite det da.

Er også greit å få masse gode råd fra både mamma og svigermor.

Folk tenker nok sitt også, sluttet å røyke på dagen, sover mer enn noen gang.

God middag og video på bursdagen min, ikke ett glass vin engang osv.

Gleder meg enormt til magen er så pass at hele verden kan se at jeg skal bli mamma :):)

 

Håper du gjør det du føler for, er jo tross alt du som går med en liten spire i magen !

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...