Gå til innhold

Mars: når begynner dere å jobbe igjen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å jobbe 13 november,gruer meg til å være borte fra snuppa,hun er jo bare 7,5 mnd da. heldivis skal pappaen ha 5 uker hjemme sammen med henne da! Skjønner ikke hvordan trygdekontoret mener at man er hjemme med full lønn i 10 mnd....når pappaen er ferdig med permisjonen er hun jo bare 8 mnd og 3 uker...noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal begynne 10nov eller 17des...kommer ann på om jeg får fars permisjon pga sykdom. gruer meg jeg og! Men det skal bli litt godt også tenker jeg ;)

 

De mener vel vi skal ta ulønnet permisjon da... for oss ordner det seg nok siden begge jobber skift/vakter. men kan bli litt sånn hvem skal ta vakt den og den dagen om de kræsjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner 19.januar.

Høres jo litt rart ut å begynne så tidlig, men permisjonen begynner jo i fra tre uker før ul termin. Jeg gikk 11 dager på overtid, så sånn sett "mister" jeg den tiden sammen med gutten min. Har du forresten regnet inn ferien din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er meg du mener så har jeg ikke tatt noe ferie nei. Jeg skal ikke begynne i 100% i des, men jobbe deltid til april tenker jeg :)

Jeg får pappa'n sien 5uker for han skal over på attføring, så sier seg vel selv vi ikke har råd til at en går ut i ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg begynner igjen 6 mars. Har mann som jobber i nordsjøen så jeg fikk hans pappapermisjon overført på min, så jeg fikk 5 uker ekstra!! + at vi har vinterferie på jobben da, så jeg får enda en uke ekstra!!

Men kvier meg så sinnsykt til å begynne å jobbe. Vet garantert at vi ikke får barnehageplass, så da må vi nok bruke dagmamma.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har jeg vært på en del vakter allerede og det går kjempe bra :)

Veldig deilig å komme seg litt ut og føle at jeg gjør noe nyttig igjen! Selv om husarbeid og å passe unger er viktig så føles det ikke alltid sånn...rart...

Gruet meg en del til at pappan skulle passe begge unga alene, men alt har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på mange vakter nå,kan ikke si noe annet enn at det går kjempe bra:) Pappaen og snuppa storkoser seg hjemme sammen. Hun tok ikke flaske eller MME i begynnelsen,men det gikk seg til etter hvert! Nå skal han begynne i jobb igjen,så nå blir det lite jobb på meg fram til vi får henne i barnehage,forhåpentligvis i mars engang:)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...