<3 Jentemafian <3 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg kommer jeg vettu:) Har blitt ukas høydepungt nå Kommer du????
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Fint om dere skriver på hvilken gruppe det gjelder for... vi blir så lett forvirra vettu
GBAR Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg kommer tenker jeg. Mye hyggeligere å spise lunsj blant babyer og store mager, enn i kantina vår. Mvh
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 for aug/sept/okt klubben:) jeg håper for guudsskyld at jeg IKKE kommer.. eller vent litt.. om jeg føder i natt, er jeg jo kanskje oppegående t treff på tirsdag?? HÆHÆ, huff som jeg kan spøke. en dag t termin, å håper han ikke terger meg så mye lengre nå. Han er en sta liten jævel akkurat som faren sin, hehe.
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Rekker opp hånda.. Vi kommer vi vettu.... Gleder oss, alltid like koselig:o) Klem
0406 Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Får ikke til å komme denne gangen heller:( Satser på at jeg og Thea får til å komme neste gang. Håper det da er kommet flere babyer.
moelak _og_Hanna Kristine!! Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Har vært så uheldig å hatt et fall i en grusbakke... Må se an formen fordi bekkenløsningen ble forverret av det fallet... :-( Håper at jeg er bra nok til å komme tuslende...
Grete og Sander Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Hei alle sammen Sander og jeg kommer nok ikke denne gangen. Han er jo ikke gamle gutten ennå, og foreløpig er han ikke så gira på å sove om nettene, så mor er rimelig i koma på dagtid...Må benytte enhver anledning til å sove når Sander sover... Håper å ha samlet litt overskudd (hvis det overhodet lar seg gjøre som 2 barnsmor da) til neste tirsdag, for da kommer vi
72tyr Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Hei Har ikke vært på noen treff enda, da jeg ikke har hatt anledning. Tenkte kanskje å komme i morgen om jeg kan stikke fra jobb en tur, jeg har termin om 3-4 uker Er det fortsatt noen med babyer inne i magen?
moelak _og_Hanna Kristine!! Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 Å jada, det er da noen av oss igjen... :-) Meg f.eks? ;-) Jeg har termin om 11 dager, jeg! Sprekkeferdig nå! Jeg tror jeg skal klare å komme meg nedover i morgen. Var litt bekymret for bekkenet etter at jeg falt i forrige uke, men nå har det gått seg til.. :-D Dessuten må jeg vel til byen uansett. Vi skal mest sannsynlig hente vår nye bil i morgen!! JIPPI!!! Jeg gleder meg jo ikke i det hele tatt! Hehe... Skal si søstra mi ble misunnelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå