Gå til innhold

Treffes vi den 26 september eller??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for aug/sept/okt klubben:)

jeg håper for guudsskyld at jeg IKKE kommer.. eller vent litt.. om jeg føder i natt, er jeg jo kanskje oppegående t treff på tirsdag?? HÆHÆ, huff som jeg kan spøke. en dag t termin, å håper han ikke terger meg så mye lengre nå. Han er en sta liten jævel akkurat som faren sin, hehe.

Annonse

Hei alle sammen

Sander og jeg kommer nok ikke denne gangen. Han er jo ikke gamle gutten ennå, og foreløpig er han ikke så gira på å sove om nettene, så mor er rimelig i koma på dagtid...Må benytte enhver anledning til å sove når Sander sover...

Håper å ha samlet litt overskudd (hvis det overhodet lar seg gjøre som 2 barnsmor da) til neste tirsdag, for da kommer vi

Å jada, det er da noen av oss igjen... :-) Meg f.eks? ;-) Jeg har termin om 11 dager, jeg! Sprekkeferdig nå!

Jeg tror jeg skal klare å komme meg nedover i morgen. Var litt bekymret for bekkenet etter at jeg falt i forrige uke, men nå har det gått seg til.. :-D

Dessuten må jeg vel til byen uansett. Vi skal mest sannsynlig hente vår nye bil i morgen!! JIPPI!!! Jeg gleder meg jo ikke i det hele tatt! Hehe...

Skal si søstra mi ble misunnelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...