Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Synes det er litt kult... Og Leni? Leni er tysk, og Lilja er tjekkisk/russisk :-D Ikke mange som heter det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg kjenner ei Leni :-) Ei tøff jente. Og Lilja minner meg på Lilja4ever-filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Tenker og på Lilja 4-ever, trist historie... Leni høres for meg ut som guttenavn...???? Lena, Lene, Leni... Vet ikke helt, bare uvant sikkert. Andre på L: Leyla Lilly Lycke Luna Liss Lise ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Synes både Lilja og Leni var kjempefine navn! Likte Lilja aller best.. Det synes jeg er kjempestilig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Lilja heter katten min som betyr kjempemye for meg. Elsker snille og gode katter. Så derfor fikk hun det navnet, fordi det minnte meg på noe sterkt og fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 Leni er dopapir,nei?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 20. september 2006 #7 Del Skrevet 20. september 2006 Liker Lilja best av de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. september 2006 #8 Del Skrevet 21. september 2006 Liker nok Lilja best. Jeg vet om en gutt som heter Leni.... (i Sverige) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 Lilja er nydelig!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 22. september 2006 #10 Del Skrevet 22. september 2006 Datteren min heter Lilja. Synes selvsagt det er helt nydelig:-) Leni liker jeg derimot ikke. Men opprinnelsen til navnet Lilja er finsk-samisk, ikke tjekkisk/russisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 22. september 2006 #11 Del Skrevet 22. september 2006 Hva med Lilia, så det ikke blir en blomst... Leni Riefenstahl var nazistisk filmskaper altså. Men det trenger ikke vi å la oss stoppe av idag, selvsagt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå