Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Men samboern vil ikke enda. Jeg mista sist gang, i uke 10, og det var veldig sårt for både meg og sambo. Den gang fortalte vi det til de fleste rundt uke 8. Eller ryktene gikk fort da, slik at mange visste det. Når jeg nå ble gravid så sa sambo at denne gangen skal vi vente en stund. Værtfall til vi har bikka over 2 mnd. Men jeg blir snart gaal av å ikke si det!!! Har så lyst!! Ikke til venner og slikt enda, men til den nærmeste familien værtfall. Svigerinna mi er også gravid nå, og det er ca. èn mnd. mellom oss, og det hadde vært så arti å delt dette.. Synes det er lenge å vente 2 uker til!! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babytagg Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Hei Arina, Jeg har full forståelse for at du har lyst til å fortelle om det nye underet. Min tanke er at dersom du (MOT FORMODNING) skulle være uheldig å miste igjen, ville det vel være fint å kunne snakke med de aller nærmeste om dette. Jeg tenker sånn i alle fall, selv om min sambo sikkert kunne ventet til 5 mnd. Men de føler jo ikke samme måte som oss for å snakke om det som skjer i kroppen, og for å få trøst når man er uvel og kvalm etc. Mitt råd ville vært at jeg hadde sagt det til 1-2 personer som står deg aller nærmest, men at dere ventet med de utenfor den innerste sirkel. Skjønner hva jeg mener? Lykke til, og dersom sambo ikke vil får du bare ha nedtelling i to uker til. Det går jo egentlig ganske fort? Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2006 Ja jeg er jo så hoppende glad for tiden. hehe;) Sambo skjønner ikke helt det der med hvorfor jeg er så svimmel og tom for krefter.. så det er ikke så lett å dele det med han enda. Han tror det liksom ikke før magen begynner å vokse:p Og sist så kom magen rundt uke 8. Men bestevenninna mi er høygravid nå, og skal føde de nærmese dagene. Og jeg har så fryktelig lyst til å fortelle til henne.. Men jeg må vel høre på sambo da;) Ja det er nok mye som kan skje enda. Er så fryktelig klar over det. Tanken ligger der på lur hele tiden. Men velger å håpe på at det går bra. Men jeg får håpe at de neste 2 ukene går fort da.. Selv om de sikker går treeeigt:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babytagg Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Hei igjen... Jeg har fortalt det til mine to nærmeste kollegaer på jobben, i full fortrolighet, og jeg vet at de ikke kommer til å si noe videre. MEN min samboer vet ikke at de vet, og det er helt greit. De kjenner jo ikke hverandre og jeg følte bare jeg måtte ha noen å støtte meg til når jeg er som kvalmest... Er ikke lett å holde på hemlisen, men jeg håper du finner ut av det... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Vi har også blitt enige om å ikke fortelle til noen enda, men jeg skal hjem til mamma i helga, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å være sammen med henne og søstern min uten å si dette, syns det er vanslkelig nok med venner jeg. Men jeg orker ikke at familien hans skal vite det ennå (ja, det er egoistisk av meg, men jeg er så redd de kommer til å ta heeeelt av.). Hvordan holder jeg noe sånt skjult for MAMMA liksom?? Ho kommer nok til å se det på meg med en gang allikevel. Hun har alltid ferska meg i alt annet, så ho gjør det nok med detta også. Vi får vel bare bite tenna sammen og holde det inni oss så lenge vi klarer, regner med at vi sprekker i forhold til å si det til familien tidsnok uansett, tror ikke du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babytagg Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 joooo, jeg er jo på full fart til å fortelle det til de fleste snart (er i uke 9 nå), men synes liksom at mødrene våre ikke teller. det er jo som du sier stor sannsynlighet for at hun ser det allikevel, så jeg måtte bare si det... stå på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #7 Del Skrevet 20. september 2006 Men han syns det er urettferdig hvis hans mor teller men ikke min da, selvom jeg er helt uenig ettersom jeg er mer avhenging av min mor for råd og trøst enn han er av sin sånn de første ukene av svangerskapet. Det er tross alt ikke hans kropp som er i totalt kaos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 20. september 2006 JA, akkurat det samme mener jeg også. Mamma vet det da, jeg MÅTTE jo fortelle henne. Det er jo liksom mamma!! Og det er mye viktigere at mamma vet, enn at hans mor vet. Jeg stresser liksom ikke så mye med hans familie, da svigermor tok helt av sist gang. heh, jeg greide ikke å holde meg lengre idag. Jeg var hjemme hos bestevenninna mi tidligere, og jeg bare måtte. Har snart holdt meg en uke, og det var lenge nok!! men hun visste det!! Hun hadde værtfall en mistanke, men hun hadde ikke spurt for hun ville se hvor lang tid det tok før jeg sprakk. hehe Jeg hadde visst forsagt meg en dag da jeg sa at jeg skulle bytte malinga jeg hadde kjøpt...Bytta fra oljemaling til vannbasert;) Og da hadde hun skjønt det. heh, jaja;) det var så godt å få sagt det!! Nå skal ikke jeg fortelle flere før lenge. Så kan heller sambo bestemme når han vil fortelle sin familie:) Oi, dette ble langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siri siri Skrevet 20. september 2006 #9 Del Skrevet 20. september 2006 synest d er sinnsykt vanskelig å holde på hemmligheten jeg og... uff! gleder meg så til å si d til alle! de nærmeste i familiene våres vet det,men ikke mine venner. de har jeg nesten daglig kontakt med,å strever med å holde d skjult.må tenke meg om to ganger før jeg snakker. er 8+1 i dag. vært hos legen... så fikk ny termin og. 1 mai. vil så gjerne ha en mai baby.... vil ikke skifte terminklubb til april. liker meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 20. september 2006 Ja vanskelig er det, skal skrive under på det;) Åja, 1 legetime ja. Det skal jeg på om 2 uker.. Ble glad da jeg fikk det tidlig. Har bare sagt det til èn venn jeg da, og det holder i massevis nå. Så nå holder jeg ut i noen uker til. ) Hvilken termin hadde du før da Siri? ble du satt fram mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siri siri Skrevet 20. september 2006 #11 Del Skrevet 20. september 2006 termin før legen va 3mai,så termin er blitt mindre... men vil jo ha mai baby helst... :-) når har du termin airana? hadde lav blodprosent når eg var hos legen i dag. skal til legen ijenn i morgen tidlig,ta blodprøve,se hva jeg mangler... har ikke matlysst for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 20. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 20. september 2006 Men det betyr jo da at du er lengre påvei da, og det er jo bra! Skulle ønske jeg var lengre påvei, så hadde jeg kanskje roa meg litt. Er vel kanskje litt bekymra om dagen, men kjenner det romstrerer i eggstokkene, så det må vel bety noe bra;) Jeg har termin 18.mai foreløbig. Skal til legen om 2 uker. Jeg er litt svimmel om dagen, og fryktelig slapp. Sånn jernmangel-slapp. Så skulle vel tatt litt jern. Men skal vente til legeturen er over. Kan jo hende det forsvinner med tiden også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå