Gå til innhold

Oktober: Jeg vil ha nattesøvnen min tilbake....


Gjest

Anbefalte innlegg

Sliter så med å sove for tiden. Vondt i hofter og rygg, noe vannvittig med halsbrann +++ Samme hvordan jeg vrir og vender på meg så hjelper det ingenting. Er SÅ lei. Gleder meg til babyen kommer ut, for da kan jeg i det minste sove litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å sove mye bedre ja :o) Gled deg til det, men du blir jo selvsagt vekket noen ganger pr.natt da babyen vil ha mat.....men det er noe helt annet!

 

Gled deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også:)

 

Etterpå kan en iallefall finne en god sovestilling, har ikke halsbrann, dovner ikke bort i hendene, har ikke den store tunge magen, har ikke vondt i bekkenet (håper jeg) osv lista er lang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Er supertrøtt når jeg legger meg, men får ikke sove. Det er ganske slitsomt når man er vant med å sove veldig godt til vanlig.

I tillegg gjør det vondt i rygg og bekken/hofter når jeg snur meg og må opp og tisse nesten hver time..

Det skal bli godt å bli ferdig med graviditeten og komme over på neste nivå snart. 16 dager til termin, krysser fingre for å slippe å gå over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller å gjøre det beste utav det - jeg tror ikke du kan regne med å sove så mye mer når bebisen er kommet desverre....!! Ta dette som en forberedelse på hva som kommer, og prøv å sove litt på dagtid, det bør du også gjøre når babyen er kommet. Jo mer du tenker på og stresser med at du ikke får sove, jo værre blir det. Tenk at dette er helt naturlig og sånn det skal være når man er gravid og har små barn. De fleste barn våkner flere ganger om natten frem til de er ihvertfall ett år gamle, mange enda lenger!! Gå på apoteket og få noe mot halsbrannen hvis ikke du har gjort det allerede, det fins mange produkter der som hjelper. Det forsvinner ihvertfall etter fødselen!! Men regn med at du kommer til å ha "vondter" og et stort underskudd på søvn også etter at barnet er født, i det minste de første månedene. Sånn er det bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, du bør nyte den lille søvnen du får nå- etterpå blir det mye værre! Barseltiden kommer som et sjokk på de fleste (inkl. meg selv). Jeg hadde aldri trodd det skulle være så tøft! I svangerskapet er alt fokusert på tiden fram mot fødslen og selve fødslen- men man kan rett og slett ikke forestille seg den omveltningen som kommer etterpå med et lite barn i huset.......

 

sorry- ikke for å skremme deg altså......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har barn fra før, så VET at det ikke blir som tidligere med nattesøvnen. Men når babyen er ute blir det en annen type søvn, du sover i alle fall godt den stunden du sover. Hvis du ikke er av den typen som hopper opp bare du hører et bittelite ynk da.... Også kan dere jo godt signere med nick, og ikke anonym, selv om dere svarer litt "småfrekt"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...