Gå til innhold

Hallo, hallo


Snuffen

Anbefalte innlegg

Da var flyet landet i 1 tri. tok det fra "bli gravid" i morges... helt utrolig at det var plass.

 

Hadde en svak, strek etter 3 min.... så skal nok teste igjen senere med en annen type test, men hele kroppen skriker gravid til meg, så.. en strek er en strek.

 

Gleder meg til å tilbringe den nærmeste tiden her inne md dere.

 

Formen er strålende bortsett fra endel kramper i magen, så håper de er for at livmoren vokser (har hørt det er gjerne vondere med nr 2 enn nr 1...), og ikke fordi det sliter med å holde på lille spiren.

 

men,, men.. får ta ting som det kommer, kroppen styrer jo dette helt og alene selv, så går det så går det.

 

Ha en strålende dag, for det skal jeg....

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Åh.. egen klubb og greier...

 

Det som er er at, temin fra barneverden er 30.05, og barnimagen er 1.juni.. så jeg tok den tidligste he he he...

 

Holder en knapp på mai.... er nr 2.

.:o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hit for bare noen dager siden jeg :)

Testa positivt på fredag etter å ha prøvd siden årsskiftet.

 

Hvor lenge har dere prøvd?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det... det var jo før helgen.. tiden går sabla fort...(tror jo alle er i samme syklus som meg... )

 

Var vår 2 pp så dette gikk kjapt denne gangen også.

 

Jeg var å tok ut kobberspiral samme dag som jeg hadde EL, så den første pp var nesten ikke mulig å få til å klaffe, var litt ting som måtte renskes først.

 

Så vi har vært heldig.

Får håpe spiren sitter godt fast hos oss da,.......vi er jo kommet for å bli(hvertfall de nærmeste 8 ukene....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter den som limt har jeg bestemt meg for. Er jo selvsagt litt nervøs nå i starten, men må jo bare tenke at det går bra :) Så får vi hoppe glade og fornøyde videre til 2.tri når den tid kommer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

 

Vi er like langt på vei vi da!

Blir koselig å følges her inne!

Lykke til, gratulerer og klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!!

 

Sarkasmestilen funka!!!! Jeg testet også positivt i dag! Iflg terminkalkulatoren så skal spiren ut 30.05.2007 på meg også!!! Jeg satt ved nødutgangen jeg, der er det så god beinplass :)

 

GRATTIS TIL OSS ALLE SAMMEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tina79,

 

Så bra at det klaffet. Synes det er mange hittill som har klaffet denne uken....

 

Da har vi termin på samme dag. :o)

Deilig med baby i de tidene, vi får en kjempe sommer.... mmmmmm gleder meg alt....,

 

 

Lykke til i svangerskapet...

 

KLEM

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...