Gå til innhold

BIM-treff på dagtid, 30+, Oslo/Omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Neppe mange som tilhører denne gruppen, men det er jo verdt et forsøk.

Er nettopp oppsagt pga nedbemanning og har litt mer tid på dagtid enn det jeg hadde forutsatt fremover...Ser at folk foreslår BIM-treff for både de ene og de andre her på forumet, tenkte derfor jeg skulle foreslå et aldri så lite treff for ovennevnte gruppe, sikkert litt snevert utvalg, men går an å prøve?

Tenkte evt. på å møtes for en kaffe på en hyggelig cafe et sted i Oslo.

Hilsen Petitamie, som er 36 år, bor i Vika, er førstegangsfødende, har termin 20.mars:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 30 år gammel, venter nr 2 i januar og er 100% sykemeldt, så jeg har tid til treff på dagtid :o)

Flott om vi kan ta et treff der det er lett å finne parkering, for jeg sliter litt med bekkenet, så jeg foretrekker å kjøre (bor på Teisen).

Skrevet

er også 30 og kan stille opp på dagtid..men ett sted nær t bane slik at jeg slipper å gå så langt....også pga bekkenplager..

Skrevet

Jeg er også 30+, 37 for å være helt nøyaktig og venter nr. 1 i januar.

Er også 100% sykemeldt pga. bekkenet og har tid på dagen. Som de andre sier hadde det vært greit å kunne møtes et sted man ikke må gå så langt for å finne. Jeg kommer med bil (bor utenfor folkeskikken og det er for styrete med buss/tog osv.) så i nærheten av en stor P-plass hadde vært greit, f.eks. Aker Brygge eller OsloS.

Skrevet

Hva med Egon i Byporten? Vet at dette stedet har blitt brukt til BIM-treff utallige ganger, men det er nær både parkering (f.eks. under Oslo City) og t-bane.

Skrevet

Hyggelig med respons:)

Da er enste spm, tid og sted.

har litt aversjoner mot Egon, byporten, for mye Oslo S for egen del. ser noen foreslo Aker Brygge, litt koseligere, vel? Lett tilgj. ift. parkering også.

Forslag til sted; Aker Brygge.

Forslag til tid: En gang i neste uke, trisd. 26 el. ons. 27?

(Vet forresten ikke om jeg nå skriver dette innlegget på riktig setd, jeg "svarer" på mitt eget innlegg (?) -håper uansett alle får lest det?

Skrevet

Hva mener du med tynt utvalg?!? Hehe!

Jeg vil også være meeeed!

Men må vente til jeg har tid på dagen ;-) jeg blir med neste gang!

Jeg bor Oslo Øst.

Er 31 år, venter barn nr 2 og er snart ferdi med 17 uker ;-)

Skrevet

En oversikt over mailadressene til de interesserte er kanskje greit...

Min mailadr. er [email protected]

Interesserte kan sende meg mail, så tar vi resten av korr. derfra?

Da har jeg i hvertfall mailadressene, evt. kan vi legge ut innlegg her paralelt for etternølere:)

Skrevet

Da har jeg sendt deg en mail :o)

Skrevet

Jeg syntes og det hadde vært hyggelig med ett og annet cafe besøk, har og trøbbel med bekkenløsning så lange turer i marka er ikke tingen for øyeblikket. Men cafebesøk rundt oslo sentrum er passende aktivitet;)

[email protected]

Skrevet

Hei.

Forsøkte å sende deg en mail, men fikk feilmelding?

Du kan evt. forsøke å sende meg en mail, på [email protected]

Skrevet

Hei, flott at du vil være med:)

Har du sendt meg mail på [email protected]?

Prøver å korrdinere derfra.

Mailes:)

Skrevet

*dytter litt*

Petitamie og jeg + ett par til skal møtes i morgen foran fontenen (ved Dnb) på Aker Brygge kl 13.... Kom og møt oss der hvis du vil :o)

Skrevet

Hei på dere.

Jeg blir gjerne med neste gang, har ikke fri i morgen. Kos dere og legg ut om dere skal treffes flere ganger :-)

er 37 år og 15+2 med nr 3 (har to på 11 og 13, så det blir som nr 1 :-)

Hilsen fra

Skrevet

Hei!

Ble ikke noe treff denne gang, passet ikke for alle, pluss noen som var dårlige.

Er det noe intr. for å sette opp nytt tidspkt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...