Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 var på ul igår, og alt så bra ut med den lille,var jo vokse kjempe masse siden sist... ja ja ville bare dele en god nyhet med dere =) er 10+3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 så gøy da... jeg var på ul på mandag. jeg er også 10+3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid... igjen =) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, det er artig å se det vokser, er min 2 ul jeg var på igår... I dag skal jeg på min første kontroll hos legen... Bare 2 uker igjen til man er i den "sikre" sonen, skal bli deilig og slippe å være så engstelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenewingaard Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 heisann graulerer så mye . er det noe spes siden dere har væert på ultra så tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catheriine Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Så gøy da Har vært på en UL. Gleder meg vilt til neste gang =) Er forresten 10+3 i dag jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2blånisser Skrevet 20. september 2006 #6 Del Skrevet 20. september 2006 Så fint at alt sto bra til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå