Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Det suger!!! virker ikke!!! hvordan kan det være den største alternative metoden vi har i vesten? Jeg har nå prøvd det to ganger mot to forskjellige ting og det FUNKER ikke!!! Sorry alle tilhengere, men blir bare så frustrert!!!
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 kan jeg spørre hvorfor du har tatt akupunktur, og hvorfor du tror det ikke virker?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 hehe hadde det som "smertelindring" under forrige fødsel, det virket ikke ,og i går hadde jeg det som igangsetting av fødsel. Det har null effekt på min kropp iallefall. Merker ingenting jeg. Så dersom det virker på noen synes jeg det er feigt at det ikke virker på meg (
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 ok. for jeg har vurdert det som smertelindring, men da skal det virke med en gang altså! har stor tro på akupunktur, og har hatt 3 behandlinger med modningsakupunktur. merker murringer i ryggen og "mens-vondt" men vet jo ikke om det er pga akupunktur eller om det hadde vært sann uansett... kan jo vær du har fått modningsakupunktur, det er jo ikke for å sette igang fødselen, men for å gjøre åpningsfasen lettere. brukte ikke akupunktur sist gang, og brukte laaaang tid på å "modnes." håper jo at det skal virke da, men man vet jo aldri. har mindre tro på at det skal være så smertelindrende...
hege_d Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Satt akkurat og tænkte på om jeg skulle prøve modningsakkupunktur, men nå lar jeg være. Er over termin, så jeg er litt desperat. Men jeg fik også akkupunktur som smertelindring sist, og det var en joke!!
monix1 Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Har bestilt time senere i dag for akupunktur og soneterapi. Har 4 dager til termin og gikk 11 dager over tiden med forrige. Verdt å prøve, tror jeg. Forrige fødsel fikk jeg akupunktur for å få fart i riene som dabbet av, og det funket som bare f...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Husk på at det er faktisk 20% som akupunktur ikke virker på, så da er du kanskje en av de uheldige.... For min del har akupunktur hjulpet på flere ting. Jeg ble myyye bedre av allergien min da jeg gikk til akupunkturbehandling. Jeg fikk masse energi tilbake da jeg var trett og utslitt i en periode. Nå har jeg fått en behandling med modningsakupunktur, og ting er virkelig på gang her ( 12 dager før termin ) Så jeg skal uansett bruke akupunktur som smertelindring under fødselen, for jeg vet at det funker på meg!! Så for dere som vurderer å prøve er det virkelig verd å gi det en sjanse :-) Lykke til!!
Tredje nurk underveis Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Akupunktur funker på meg! Har underveis i svangerskapet fått hjelp mot både kvalme, søvnproblemer, bekkenløsning, halsbrann m.m. Har også fått hjelp nå på slutten til å vri babyen fra unormalt leie til vanlig hodeleie, og til å få babyen til å komme seg ned i bekkenet. Har nå tatt to modningsakupunkturbehandlinger, og får nå igangsettingsakupunktur. Jeg mener det har god effekt på meg. Jeg skal også bruke akupunktur under fødselen. Jeg forventer ikke akkurat at det skal ta bort smertene, men det kan oppmuntre produksjonen av kroppens egne smertestillende endorfiner, virke avspennende, øke effektiviteten av riene, osv. Selv om det er noen akupunktur ikke virker på, er det mange som får god hjelp av behandlingen! Jeg mener det er verdt et forsøk.
lana<3 Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 er også skuffet av akupunktur..nytter tydeligvis ikke på meg...har både tatt modninsakupunktur og igangsetting...meeeeeeeen det nytter ikke på meg iallefal...bu hu...
TurboPrinsessen:-) Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Jeg hadde akupunktur som eneste smertelindring da jeg fødte. Hadde ikke så stor tro på det, men det virket på meg. Sluknet i 15 min, og etter det sov jeg mellom hver ri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå