selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #26 Skrevet 20. september 2006 Hanne: ang. mat så hørtes trønderfår helt sinnssykt godt ut... gjerne på varmt, nyrista brød... *sikle*... men jeg kan nesten ikke være så dum å spise sånt. Ikke pga den potensielle barnemishandlingsfaren, men pga saltinnholdet. Jeg ønsker ikke å ese ut til ballong-form/størrelse RIKTIG enda
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #27 Skrevet 20. september 2006 Jeg gomler det ikke, men spiste rista brød med smør og ost til frokost, og det frister ikke med det samme til lunsj, hehe. En skive eller tre med trønderfår gir deg ikke vann i kroppen, du må nok spise det jevnere enn som så)
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #28 Skrevet 20. september 2006 Er vel mer det at jeg prøver å kutte ned på ALT av salt der jeg kan. Ei skive trønderfår her, litt salt eggerøre der, litt pottis - alt dette tilsammen utgjør en risiko for meg for tida. Dermed er det mye lettere å holde kontrollen hvis jeg bare holder meg unna alt jeg kan. Dessverre er jeg litt matlei akkruat nå, så jeg vet sannelig ikke helt hvilket pålegg jeg skal velge..... skinke kanskje? neeeh - kjedelig. Argh! Salatbuffet fra rimi kanskje? hm...
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #29 Skrevet 20. september 2006 Leverpostei. Grov leverpostei på ferskt grovbrød... MMM! Men stakkars ka-ping må vel droppe sylteagurken, og da er jo halve moroa borte
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #30 Skrevet 20. september 2006 Det hørtes godt ut, men da må jeg i butikken...:/ (Jeg lider av et ekstremt tilfelle av latmannsbør sjø)
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #31 Skrevet 20. september 2006 Sylteagurk er uansett djevelens verk, så savnet blir ikke så veldig sterkt Nei, det blir nok salatbuffet. Kanskje.... hehhe... jeg er ganske ille i matveien for tida gitt. Og DESSVERRE har sjokoladelysten returnert!
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #32 Skrevet 20. september 2006 Det er vel ikke nødvendigvis ille at sjokoladelysten har returnert, bare du ikke lar den ta kontroll:)) sylteagurk er djevelens verk i de aller fleste tilfeller, men på leverpostei er det ganske godt. Jeg hadde sikkert byttet dem ut med rødbeter, men sylteagurk fungerer i noen tilfeller:)
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #33 Skrevet 20. september 2006 Rødbeter er å foretrekke ja, definitivt! Sjokoladelysten har ikke tatt kontrollen (enda) men jeg har veldig lyst på smash.... vudd ju laik a låååååvli smæsh... mmmmm.............
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #34 Skrevet 20. september 2006 Så ta deg noen smash da:)) Det er ikke verre enn det vennen:)
vims-74 Skrevet 20. september 2006 #35 Skrevet 20. september 2006 ka-ping: haha men altså, jeg svarer nesten likemye på andre tråder som på sex i svangerskapet, det er bare at det er flere som henger på skravlesiden og trimestersidene enn på sexsidene, derfor forsvinner innleggene fortere! Men bortsett fra tråder som denne, så er det mer gøy å lese på sex i svangerskapsidene, det må jeg innrømme
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #36 Skrevet 20. september 2006 vudd ju laik a lååååvli smæsh.. .joda, det er ikke umulig at jeg gjør det etter jobb idag gitt nammis! hihi Har enda ikke blitt noe lunsj på meg, vente rpå hu jeg skal lunsje med (kollega), har lovet å spise med henne, men hun måtte ut og reparere noe i et hus og jaada her sitter jeg med romling og babyspark i magen og vil ha smash og pizza og alt mulig rart... jo mer sulten jeg blir, jo mere rare ting får jeg lyst på! Særlig rosenkål.
vims-74 Skrevet 20. september 2006 #37 Skrevet 20. september 2006 ka-ping: hvor lenge blir du i byen denne gang forressten?
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #38 Skrevet 20. september 2006 Jeg ser enden av analysen min. Da står det bare igjen å endre noen få delkapitler, omstrukturere teorien noe, lage diverse lister over tabeller o.l, sette inn bilder samt generell redigering...:/
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #40 Skrevet 20. september 2006 Tja, en liten klapp på ryggen kanskje:)) Noen som vet hvordan man får romertall på de første sidene som inneholder oversikt over akronymer, tabell-liste osv, mens første kapittel starter på side 1. Dette ble rotete, men noen som vet?
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #41 Skrevet 20. september 2006 Sorry, kan ikke hjelpe, men vil melde meg på klappe-på-ryggen-listen. Flink du er!
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #42 Skrevet 20. september 2006 Hanne: benytter du acrobat writer eller word? Vims: jeg blir i byen bare til imorra - skal være barnevakt for hunden til et vennepar ikveld, og tar båten straka vegen ut rett etter jobb imorra. Neste uke skal jeg jobbe man-ons. Lyst på en deit? SpongeBob: åssen gårre med sjokolade/halsbrann-problematikken din idag?
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #43 Skrevet 20. september 2006 "Truende halsbrann" er nok betegnelsen, bleurgh! Har selvfølgelig glemt å pakke go'sjokkisen i veska, så jeg må klare meg uten siden vi kun har melkesjokolade (AKA djevelens verk) i kjøleskapet nede...
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #44 Skrevet 20. september 2006 vudd ju laik a lååååååvli smæsh?
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #45 Skrevet 20. september 2006 Mer djevelens verk? Hva er smash? Kjenner det bobler i saltsyra her...
vims-74 Skrevet 20. september 2006 #46 Skrevet 20. september 2006 ka-ping: deit vil jeg! Bare hørte rykter om at ny babyverdenbutikk åpner på tillah i morra, og tenkte om du var i byen og jeg var i form, og har tilgang på bilen, så kunne vi tatt en tur!
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #47 Skrevet 20. september 2006 hva i alle.... VET du ikke hva smash er? Det er den perfekte kombinasjonen av salt og søtt, knasende og mykt, deilig og herlig! http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5668:0:10,1825:1:0:0:::0:0
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #48 Skrevet 20. september 2006 ååååh.... nå ble jeg frista til å bli igjen litt lenger gitt! Men det kan kanskje bli litt vanskelig..... hm. Tror du den butikken fortsatt har fancy schmancy åpningstilbud neste uke også?
SpongeBob Skrevet 20. september 2006 #49 Skrevet 20. september 2006 "En heltrøndersk oppfinnelse" - tenkte jeg det ikke? Blir vi arrestert av moderator for produktreklame snart? Husker da de der ble lansert, jeg - så gammel er nemlig jeg! OK, sorry. All alderspraten min for tiden skyldes at jeg pga vondt bekken går som ei gås - min elskede mann planlegger å skaffe meg rullator... Jeg _ser_ ikke ut som jeg er 96, men jeg kjenner meg definitivt slik!
Hanne og jentungen Skrevet 20. september 2006 #50 Skrevet 20. september 2006 Jeg bruker word. Det teiteste programmet, men mitt eneste alternativ. Word er supert så lenge man ikke vil gå utenfor microsoft sine standarder, noe jeg gjerne vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå