Gå til innhold

Oktober: Ha med seg til sykehuset??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei. Du trenger strengt tatt bare klær å dra hjem i. (body, sokker, bukse. Evt sparkedress, også jakke og lue.)Klær mens dere er på sykehuset fikser de.

Jeg har pakka ned noen ekstra bodyer fordi jeg sikkert får lyst tilå prøve de på ham med en gang:) og det er jeg antageligvis ikke aleine om?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har også tremin 15/10 og skal føde på Ullevål. Du skal sikkert også ligge på pasienthotellet etter fødselen, og der må du ha med deg alt til babyen selv. Du får en liten bunke bleier, trenger du mer enn det de har lagt fram må du skaffe det selv. Husker fra sist gang at det akkurat holdt for oss med vi fikk, så denne gangen har jeg lagt noen få bleier i bagen i tilfelle det vi får av sykehuset ikke holder. Sengetøy og håndklær får du selvsagt på sykehuset.

Ellers trenger du klær til babyen for oppholdet og hjemreise. Jeg tenkte å ta med:

To kortermede og to langermede bommullsbodyer

En hel bommullsdress

En "joggebukse" ev strømpebukse

Sokker

Lue

Bommullsvotter i tilfellet hun klorer seg i ansiktet.

 

...trenger vi noe mer enn dette, kan pappaen hente underveis, jeg prøver å unngå å ha med meg et helt flyttelass!!

 

Pappaen tar med et teppe eller dyne til å legge over i bilstolen hvis det er kjølig når vi skal hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart at på ABC som ligger på tred. etas. på Ullevål hotelet man trenger ikke å ta en ting for babyen, bare små ting for mamma/pappa. Men de har bare 600 fødseler i løpet av et år, kanskje det har noe å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...