Januarnurk-2010 Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Sovemodusen min er snudd på hodet, og jeg kjenner ikke meg selv igjen. En ting er å våkne flere ganger iløpet av natten, og å finne god liggestilling pga ømme pupper. Men nå våkner jeg hver dag i 8-9 tiden og får ikke sove igjen. Og jeg som er vandt til å bursove til både 11 og 11.30 på fridager...Jobber turnus, så det har alltid vært et privelegium å kunne sove lenge... Veldig ulikt meg...men det er kanskje kroppen som innstiller seg til tidlige morgener etter fødsel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catheriine Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, jeg har blitt en liten morgen fugl. Min kjære er helt sjokkert. Men dupper noen minutter i løppet av dagen da. Tror også det er kroppen som forbereder seg. Skal også ha i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DK+2 Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 Æ har bestandig vorre B-menneske, men mange gång kan æ oppleve å våkna i 7-tida, på daga korr æ ikkje bynne på arb før kl 15! Å då ikkje få sove ijæn... men blir ganske trøtt utover kvelden då. Det variere veldig, nån gång søv æ så lenge at æ e svimmel å hautoillat når æ står opp, det e litt ekkelt, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Skulle nesten ønkse det var meg... Jeg sover gjerne til i 11- 12 tiden, å da har jeg også sovet i 12 timer.. Jeg sover så mye at nakken min er helt ødelagt, som igjen går utover hode mitt... Før var jeg sånn passeli A menneske, men nå er jeg altså et eneste stor B menneske.. Kanskje det er babyen inni meg som er b menneske som gjør at jeg også blir det...?? hehe... Ikke vet jeg, men jeg tror ikke kroppen min forbereder seg til å stå opp tili!!! Synd egentli for i neste uke starter jeg i praksis å må opp halv sju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blææææææhh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kasia07 Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 Ja, enda verre enn deg. Har vært B-menneske hele livet, men nå våkner jeg ved 7-tida helt av meg selv. Og sovner før elleve om kvelden. Og trenger plutselig både ni og ti timer søvn i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå