Januarnurk-2010 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Sovemodusen min er snudd på hodet, og jeg kjenner ikke meg selv igjen. En ting er å våkne flere ganger iløpet av natten, og å finne god liggestilling pga ømme pupper. Men nå våkner jeg hver dag i 8-9 tiden og får ikke sove igjen. Og jeg som er vandt til å bursove til både 11 og 11.30 på fridager...Jobber turnus, så det har alltid vært et privelegium å kunne sove lenge... Veldig ulikt meg...men det er kanskje kroppen som innstiller seg til tidlige morgener etter fødsel...
Catheriine Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Ja, jeg har blitt en liten morgen fugl. Min kjære er helt sjokkert. Men dupper noen minutter i løppet av dagen da. Tror også det er kroppen som forbereder seg. Skal også ha i april
DK+2 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Æ har bestandig vorre B-menneske, men mange gång kan æ oppleve å våkna i 7-tida, på daga korr æ ikkje bynne på arb før kl 15! Å då ikkje få sove ijæn... men blir ganske trøtt utover kvelden då. Det variere veldig, nån gång søv æ så lenge at æ e svimmel å hautoillat når æ står opp, det e litt ekkelt, hehe.
Trillet Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Skulle nesten ønkse det var meg... Jeg sover gjerne til i 11- 12 tiden, å da har jeg også sovet i 12 timer.. Jeg sover så mye at nakken min er helt ødelagt, som igjen går utover hode mitt... Før var jeg sånn passeli A menneske, men nå er jeg altså et eneste stor B menneske.. Kanskje det er babyen inni meg som er b menneske som gjør at jeg også blir det...?? hehe... Ikke vet jeg, men jeg tror ikke kroppen min forbereder seg til å stå opp tili!!! Synd egentli for i neste uke starter jeg i praksis å må opp halv sju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blææææææhh!!!!
kasia07 Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Ja, enda verre enn deg. Har vært B-menneske hele livet, men nå våkner jeg ved 7-tida helt av meg selv. Og sovner før elleve om kvelden. Og trenger plutselig både ni og ti timer søvn i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå