Gå til innhold

Har klart meg bra fortsatt, jeg ;o)

Anbefalte innlegg

Ny veiing igjen i går, hadde gått ned akkurat en kilo til! (2,1 eller mer totalt på to uker.)

Dette har gått over all forventning, og det gir virkelig lyst til å fortsette videre!

Håper ikke det bare er start effekten som gjør det såpass enkelt!

Koste meg faktisk med en flaske rødvin og en pose popcorn i helgen også, og spiste frokost med rundstykker og egg både lørdag og søndag.

Litt selvskryt fra meg en onsdags morgen, må innfømme at jeg er litt stolt av prestasjonen!! Magen har blitt mindre! (Før den igjen skal bli myyyye større!)

Ha en fantastisk dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6380943-har-klart-meg-bra-fortsatt-jeg-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, du er flink da. Skulle jeg også ha gjort, men siden jeg er er sykmeldt og horisontal i noen uker, skal jeg være glad bare jeg ikke legger på meg jeg. Normalt sett blir det ikke mye stillesitting, så jeg må passe litt på... Det er veeeldig fristende å unne seg noe godt, og når familie og venner stadig er innom med både det ene og det andre...Kan ikke si nei da vel, det er jo litt uhøfllig vel...hehe....

Hvordan går det med EL testingen forresten? Her er det fortsatt negativt, men det nærmer seg nok nå...hurra!!

Fantastisk dag til deg også!

El slår ikke ut ennå, og det er litt greit siden kjærsten min ikke kommer til meg i kveld... Hadde blitt passe hysterisk om den var positiv da, tenker jeg..! Vi gjorde siste innsats i halv fem tiden i morges! Her skal det ikke stå på innsatsen, nei!!

Har blitt litt usikker om jeg burde begynne å teste på dagen eller ettermiddagen siden det står flere steder at det ikke er lurt å teste på morgenen... Har funnet el (eller lh stigning) hver mnd jeg har testet, så er litt usikker om det er nødvendig... Kan vel legge til at vi har oss daglig nesten uansett... Skulle vel ikke bomme så veldig da, vel?

Kjempe flott, litho - skal skryte litt av deg jeg også :-) Synes virkelig at det var flott, og så herligt at du allerede merker det på magen. Håper du kommer inn i en positiv sirkel. Ønsker deg lykke til fremover - både med videre vekttap og el-testing :-)

Takk for det!

Det går rette veien her, ja...

Hvordan er det med deg, da? Er snart el på vei hos deg, eller?? Har du noen føling med det? Skal du teste el denne syklusen?

Håper det går framover med deg og at el kommer så dere får satt igang igjen snart! Ikke noe bedre enn å bli gravid fort igjen... Stå på!

Tror ikke el er helt påvei her nei. Jeg sliter fortsatt med små-blødninger etter SAen, og er nå etterhvert ganske lei av det -- jeg vil bare videre, jeg. I morgen skal jeg til legen igjen for å få sjekket mine blodverdier og håper selvfølgelig at de er bedre -- spiser jern som bare det om dagen. Kanksje jeg skal spørre om en ul form å sjekket om alt er vel "der inne"? Men vet ikke om jeg orker. Føler liksom jeg har fått nok av fremmede som skal nær-studere mine mest private områder på kroppen.

Annonse

Skjønner godt at du er lei av nær-studiene, men det hadde vel vært greit å se om det er ok? Vi hadde vel abortene omtrent på likt, og jeg har vært ferdig med å blø en stund. Småblødde riktignok intil ganske nylig, men det var bare litt etter trening og aktivitet. Ikke noe å snakke om egentlig...

Kanskje du skal be om en ul for sikkerhets skyld? Kjedelig å vente lenger enn nødvendig hvis det ikke er helt tomt... Har du tatt en graviditetstest for å se at hcg er ute av kroppen?

Håper det ordner seg med deg snart, nungo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...