Gå til innhold

Barnet slutter i barnehagen etter 2 mndr, skal vi ha med gave/kake el noe?

Anbefalte innlegg

Nå flytter vi og må skifte barnehage. Lurer så veldig om jeg skal kjøpe noe til tantene, de har vært helt fantastiske alle sammen. De er 7 ansatte med vikarer og lærlinger. Eller om jeg skal bake en stor sjokoladekake og ta med til alle sammen 26 til sammen, både voksne og barn? Eller om jeg ikke skal gjøre noe??

Hva ville dere gjort????

Fortsetter under...

Eh...nei, ikke etter kun 2 mnd. De har barn som er der i 5 år, så 2 mnd. er liksom ingenting....sorry, emn barnet ditt blir fort "glemt".

Uff, ikke meningen å være stygg, evt at abrnet ditt har trives og at du synes personalet har vært supert....men 2 MND...!!!!!!!!!!

Gjør det du føler for.....

Du har nok sikkert rett, men har hatt 3 barn der tidligere som gikk i mange år tilsammen. Er bare glad om jeg slipper å styre med avskjed, har visst nok å gjøre med flytting osv...

Tar gjerne i mot flere innspill....

Lag et kort med bilde av poden da? Skriv at du/dere takker for tida sammen og at du ønsker dem lykke til videre i jobben de gjør;o) kan jo skrive mer enn det også. jeg lager slike kort til hver jul og hver sommeravslutning jeg. men det er meg;o)

Det viktigste er jo at de får vite at de er fantastiske! Om du sier det til dem er det bra.

Det er nok ingen som forventer hverken gave eller at du skal bake kake midt i flyttingen, men gode ord setter folk alltid pris på.

Barna blir faktisk ikke så fort glemt. Min mor prater ofte med barn hun har hatt i barnehagen som nå er 18. Noen av de har også fått konfirmasjonsgaver av hun. Hun sender og får julekort hvert år fra en hun hadde en liten stund i barnehagen.

Senest idag pratet hun med en av de hun har hatt i barnehagen. Så barna blir faktisk ikke glemt så fort. Vanskelig å kjenne de igjen etterhvert, men. Det skal ikke mye til for at de husker.

Istede for kake eller slikt syns jeg du kunne kjøpt en fin leke de kunne hatt i barnehagen. Det tror jeg både barn og voksne hadde blitt glade for.

Annonse

Tror jeg ville bakt boller eller noe jeg. Det er ikke altfor søtt, og kan deles ut til både voksne og barn:-)

Til deg over: Et barn kan sette spor selv om det bare har vært der i 2 mnd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...