Gå til innhold

Noen som har erfart sprelling i magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger har jeg kjent en sprell-følelse i magen, som om babyen spreller eller beveger seg veldig fort. Noen andre som har kjent det samme, og er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det har jeg kjent ett par ganger også. Kanskje det er når de snur seg veldig?

Skrevet

Ja, det kan det være:) Godt å vite at det er flere som opplever det samme. Var redd babyen fikk kramper eller noe jeg...

Skrevet

Jepp... det kjent æ sist i går kveld... å æ må alltid flir førr det kjeta sånn :D

Skrevet

Jepp ganske ofte faktisk. Lurte nesten på om babyen hadde epelepsi eller noe. Kjennes ut som at den får krampe. Kjenner det ofte nede i maven.

Skrevet

Jeg har kjent det der flere ganger, akkurat som om det rister - tror til tider den har fått et anfall av noe slag?? Men leste her om dagen på 3 trimester at flere hadde kjent det samme - så det er vel normalt!

Klem

Skrevet

hadde det sån etter at jeg tok meg en røyk. har egentli slutta men klarte ikke holde meg unna den ene. den lille hadde da spasmer i 25-30min. blei skikkeli redd. gjett om jeg aldri mere kommer til å ta en røyk igjen. har fått stygga på f***skapet!

Skrevet

takk. har dårlig samvittighet enda, og det er 2mnd siden.

Skrevet

sånn har æ åsså det! Egentli en helt merkeli følelse....Det går liksom så fort åsså!

Skrevet

Herregud, så rart!! jeg har ikke kjent det før, men så satt jeg og leste dette innlegget, og akkurat da kom det en sånn sprellings :o) utrolig merkelig!!!!!

Skrevet

Så bra å høre at andre også kjenner dette. Kjenner det som regel hvertfall en gang om dagen, og har tenkt tanken om han har anfall av noe slag stakkar... men det virker jo heldigvis normalt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...