Gå til innhold

er jeg den eneste som ikke har tatt 3d ul her...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler alle snakker om 3d ul... jeg har bare tatt vanlig ul..andre med meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neida!

Jeg har heller ikke tatt/hatt det......

Klem

Skrevet

Jeg har heller ikke tatt 3d ul , men det er sikkert veldig spennende:-)

Klem

Skrevet

Jeg har ikke vært på 3d ul... har veldig lyst! men vi må prioritere andre ting istedet...:(

Men til barn nr.2 blir d helt klart 3d ul =)=)=)

Skrevet

godt det ikke er kun jeg som føler det slik... syns det har vert en del snakk om 3d ul her inne... Det høres veldig spennende og eg kunne godt tenkt meg å vert på det. Men så vidt jeg har hørt så har dei ikke det i bergen.. Skuffendes...

Skrevet

Fant følgede på nettet :

I Bergen er det kun KK som har 3D ul og det brukes kun til forskning, eller når det er medisinsk påkrevd.

Klem

Skrevet

Vi har ikke tatt 3D. Ser ikke helt vitsen, men viktigste årsaken er at vi ikke har penger.

Skrevet

Vi har heller ikke vært på 3d-ul, men det er fordi samboeren ikke vil. Jeg kunne nok kanskje ha tenkt meg avgårde på det en liten tur! : )

Så du er ikke alene!!

Skrevet

Jeg har ikke tatt 3d. Grunden til det er at vi ikke skal vite kjønn og med 3d kan man ikke si sikkert at man ikke får vite :) hørt mange som fick vite pga liten bommert.

og så synes jeg at det er litt "juks" å se babyn innen den kommer... MEN når dette er sagt så har jeg og sinnsyk lyst på 3d:):)

Skrevet

Har heller ikke vært... men har løst... men e ingen bra i nærhetn hær... så det bi ingen 3d på mæ...

Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke ta 3D (synes det er dyrt), men i.o.m at nøtterøy har halv pris av majorstua - og vi kjører firmabil - så tar vi alikevel turen nå til fredag! (nysgjerrigheten tok overhånd).... Kommer aldri til å få muligheten igjen, da dette er det siste barnet....

Skrevet

Popkind - betaler dere bare 250,- på Nøtterøy ???

(det koster 500,- på Majorstua, syntes det var bra pris,så jeg skal på mandag)

Skrevet

Har heller ikke vært... hadde nok dratt hvis de hadde noe i nærheten, men lite sånt her i Finnmarken!

Skrevet

Ikke vært på 3D ul jeg heller, men ho laga et 3D bilde utifra det vanlige 2D på ul`en.

Kjempekjekt å se, men var nok en del utydeligere enn vanlig 3D.

Skrevet

Hæ???? Koster det 500,- på majorstua?????? Har alltid trodd 1500,-

Vi skal vist betale 750 på nøtterøy..

Skrevet

Popkind :

Hm....jeg bestilte for en snau uke siden, da sa hun at det koster 500,- ja.

Det er bare 3D, ikke vanlig UL i den prisen (men det hadde vi jo i uke 19 så det trenger vi ikke en gang til)

Ring og hør da vel ?!

Skrevet

Jeg har også bare hatt vanlig ultralyd.

Det er ikke 3D der jeg bor.

Skrevet

har heller ikkje hadd 3d.

Men skal om 16 daga!!! jippi

Skrevet

Bratsj: Jepp det må jeg gjøre! Men får du med cd, og bilder i den prisen?

Skrevet

Popkind : Jepp, det følger med bilder og CD med film i prisen.

Skrevet

Hmmmm, det var da merkelig - og skal undersøkes!!!

Takk skal du ha.

Skrevet

skal prøve gjøre det i midten/mot slutten av oktober....ønske meg det i bursdagsgave!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...