Gå til innhold

Desember: Sånn pose for å sove i

Anbefalte innlegg

Er det noen som har det? Åssen funker det? Er den veldig lang? Knytes den fast i senga? Klarer ikke ungene å snu seg rundt i den da og krabbe ut av?? Even er fæl til å reise seg opp igjen når jeg har lagt han ned, og på natta står han hver gang jeg kommer inn til han. Tenkte kanskje han sovna igjen hvis han våkna og ikke kunne reise seg opp... Men ser for meg at han blir hysterisk rasende hvis jeg "binder" han fast...

Fortsetter under...

Har kjøpt en pose fra going.no, men det er uten stropper. Har kjøpt den for at han skal ha noe på seg om natta, når dyna sparkes av. Har ikke begynt å bruke den enda, siden det har vært så varmt. Den kosta 799, eller 899, men det var dobbel pose, kan brukes hver for seg eller sammen. Hadde en til Silje, uten stropper den og. Men vi brukte gamle bukseseler til å holde den fast i enden på senga, for hun krølla seg opp i hodeenden. Hadde selene under senga, så bare klypene kom opp. Reiste seg jo opp allikavel, men fikk ikke flytta seg opp i senga

Vi bruker pose, eller "babysafe".

Grunnen er at marekattungen hadde en tendens til å vrikke seg inn under dyna om natta.

Vi kjøpte vår på Baby Comfort, og den kostet 499,-

Den har stropper.

Stroppene har jeg festet under bunnen i senga, det er ikke stramt, og som fru G så er det bare klypene som kommer opp.

så det er ingen tvangstrøye, selv om jeg vet temmelig mange mener det.

Det er 2 klyper på hver side, men selv bruker vi bare 1 på hver side, dette forde at DERSOM det feks skulle begynne brinne, så slipper vi fomle med for mange klyper..........

Jeg innbiller meg iallefall at det er lurt.....

Men marekatungen kan ikke snu seg rundt eller reise seg opp.

Når hun blir større greier hun nok å reise seg opp å sitte, men ikke mer enn det.

Min erfaring er at marekattungen fikk mye mye roligere netter med denne babysafen. Vi har brukt den i 4 måneder nå, og hun er vant til den.

Men hadde hun vert vant til å herje i senga og så plutselig fått den på seg hadde hun nok protestert.

Men de venner seg fort til den.

Jeg føler trygghet, og vet at hun ligger fint og godt og trygt med denne på.

Den er ganske stor, og som en singlett.

i sommervarmen lå hun i bare bleie i posen men nå har hun bodt og strømpebukse inni. Posen har for øvrig flanell innerside, og søte rosa isbjørner på......

Jeg annbefaler posen jeg, for her sover marekattungen fra 19, til ja i dag lå jeg våken fra 08 og lurte på når marekattungen sku vokne....08:40 begynte hun å pople uti senga.......

Så hun sover godt og rolig i posen, og slik har nettene vert siden vi fikk posen.

Jeg kjøpte først en pose uten stropp, siden hun sparket dyna av seg. Men etter kort tid begynte hun å snu seg på magen og stå på alle fire i senga og hyle. Hun snudde seg i halvsøvne, våkna av det og ble krakilsk. Jeg reiste straks og kjøpte ny pose og det er jeg glad jeg gjorde. Snupi har blitt mye roligere, nå kan vi av og til bruke den posen uten stropper, siden hun tror hun ikke kan snu seg.

Hun ble ikke sinna i det hele da vi begynte med den posen.

Den festes i små karabinkroker liksom under armene til stroppen under madrassen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...