Gå til innhold

Har aldri tenkt over symptomer på el... men????

Anbefalte innlegg

Nå nærmer el seg, og jeg har stikninger på venstre side av navlen, litt nedenfor.. kan dette være el på gang??

Har hatt det slik i mange mnd, noen dager av gangen, men aldri tenkt på det som evt symptomer på el, av den enkle grunn at vi ikke har blitt prøvere for ganske nylig..( Jeg har kjent dette på begge sidene, men ikke samtidig... ) Har trudd det har vært mageknipe eller nå, men kjenner jo at det ikke er slike "smerter"..;) Er ikke vondt altså, bare stikninger, "tak"... i magen...

Noen med erfaring, meninger?? ;)

Fortsetter under...

Høres ut som EL i alle fall sammenliknet med hvordan jeg har det på de tider. Får vekselvis vondt på hver side (pr syklus altså, ikke vekselvis innenfor samme syklus) litt nedenfor navlen. Antar at det har noe med egglederne å gjøre?? Stikker litt nå og da over en periode på et par, tre dager hos meg.

JAAA.. akkurat, det stikker et par tre dager, og vekselvis side, men ikke innenfor samme syklus.. AKKURAT slik er det!! Takk, takk, dette hjalp mye.. har trudd det var noe alvorlig fatt med meg jeg tidligere, før vi ble prøvere.. Hehe, hvem tenker over el-smerter da liksom.. Ikke jeg iallefall.. Hehe.. Vet du når selve el skjer ift smertene dine? Men dette kan jo være individuelt..

Kjente det først i går og mener jeg skal ha el rundt morgendagen, kanskje fredag..

aner ikke rett og slett. har begynt å plotte inn litt (ikke tempe) på fertilityfriend og denne syklusen har jeg hatt el-slim i forkant av el-smertene. aner ikke når el var, men antar at det var rundt den 16. denne mnd, og hadde elsmerter 16., 17., 18. og bittelitt den 19. (bare på kvelden). Kjør på i halmen, du :o)

Ok... har ikke ordentlig slim enda jeg da, men det er vel bare å kjøre på uansett!! Blir en trivelig kveld dette;) Men må passe meg for å si at jeg nærmer meg el med stormskritt, får vel prestansjonsangst stakkar.. he he;) Det som er så dumt er at jeg skal bort i helga og ser ikke samboer før søndag igjen, men for all del, det kan jo klaffe for det! ;) Her er det bare å være positiv gitt! Tjohei;-)

Annonse

Det høres ut som EL-smerter ja. Jeg pleier å kjenne slike smerter en god stund før EL, men merkelig nok varierer det hvilken side jeg kjenner smerter (innefor samme syklus altså). Mine smerter er helt nede i lysken, på siden av håret, hvis du skjønner. Hadde eggleder røntgen i vinter, og da kjente jeg veldig godt igjen disse smertene, så nå vet jeg akkurat hvor eggstokker og eggledere ligger. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...