Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Gleder meg så veldig til å kjenne noe.. ..
lillefrk Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 De som har gerie på det sier ca uke 20 for førstegangs, og 16 for annengangs. Tror det er fordi man ikke vet helt hva man kjenner etter Jeg er i uke 22, og jeg tror innimellom at jeg kjenner han, men det er jo så mange rare følelse der nede. de sier det er omtrent som å ha en gullfisk i magen. Lykke til, det kommer nok!
Gjest Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Hei, hvis du er ekspert på området og ungen ligger heldig til kan du kjenne noe allerede fra uke 13. Jeg er i uke 15 og jeg innbiller meg å ha kjent noe som ikke er luft fra uke 13, men i går kjente jeg Spark ,(med stor S), første gang. Har 2 fra før, så jeg har ikke glemt hvordan det føles.. Når du først kjenner spark, så er det lett å skille mellom luft og spark. Det er like vanlig å måtte vente til uke 22-23 tror jeg før en kjenner spark.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 jeg er førstegangs og er 14+5 i dag, er HELT sikker på at jeg kjente den i går iallefall. Det var helt tydelig et spark. Bare ett da... lå og kjente som en gal etterpå for å se om jeg kunne kjenne noe mer men neida, det ble stille igjen gitt... Har ingenting å sammenligne med men det var en så spesiell følelse at jeg innbiller meg at det kan ikke ha vært noe annet...
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 hei på deg.. jeg kjente spark fra uke 16.. kjenner gode spark hver dag.. snart i uke 21:D men kjente noen bølger der inne fra uke 14.. dette er min første... dette er herlig:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Åååååh nå ble jeg misunnelig samsyn ;-) Jeg er jo lengre på vei enn deg og kjenner ikke en ting! Min bedre halvdel har lagt øret inntil magen og lytta, men alt han hører er...eh...middagen? :-p
Marie_celina kom 06.02.07 Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Jeg var 16+4 når jeg kjente første spark, etter det har det kommet mer og mer og kjenner det masse nå,og er 21+2.. Men jm sa det var forskjell på alle, så det kommer når det kommer..
Gjest Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Jeg er førstegangs, kjente liv i uke 17. er nå 24 uker å jenta sparker helle tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå