Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Hei. Jeg har tatt mange graviditets tester, alle har vært negative.. Så gikk jeg til legen pga mensen aldri kom. Han tok en blodprøve av meg som viste seg og være positiv. Så jeg er GRAVID! Legen sa han trodde jeg var ca. 13 uker på vei. Jeg ringte med sykehuset for og få ultralyd så jeg fikk vite nøyaktig hvor langt jeg var på vei. Damen som tok ultralyd på meg sa jeg mest sannsynlig var gravid på utsida av livmora og ville opperere meg samme dagen. Ho sa også at hvis jeg var 13. uker på vei på utsida av livmora hadde jeg ikke greid og sitte oppreist..For da hadde jeg hatt så vondt. Ho så også en slimhinne som hadde vokst på innsiden av livmora. Og var usikker på om dette var ett foster. Isåfall var jeg bare ca.5 uker på vei.. Skal på ny ultralyd til Torsdag.. Da får jeg vite om jeg er gravid enten på utsida av livmora eller på innsiden. Og forhåpentligvis vite hvor langt jeg er på vei.. ....
selfangerkjerringa Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Det var jo litt av en historie..... du får oppdatere oss etterhvert (gjerne med et annet nick enn anonym så vi kjenner deg igjen...). Lykke til, vi krysser fingre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå