Gå til innhold

Du vet du er en prøver når...

Anbefalte innlegg

-Mannen din nesten er glad for at mensen kommer.. så han får slappa av:)

- Når du er mer bevisst på kroppens signaler enn noen gang før

- Når du ser barnevogner og gravide mager hvor du enn snur deg (hvor var de før?)

- Når du er mer på Bli Gravid enn sammen med venninnene dine....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6380414-du-vet-du-er-en-pr%C3%B8ver-n%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Når du er på shopping blåser du opp magen under klærne i prøverommet for å sjekke om det er en god investering i flere tilstander enn den du er i nå.

- Du har begynt å sakte men sikkert plukke med deg dine gamle babyklær fra loftet til mamma.. (Dongerisnekkerbukser med sleng i vil ALLTID være kult! ....Gurimalla, er jeg så gammel...?)

- Når du skal ta en blodprøve for å sjekke hormonene, later som du går av i feil etasje og havner på føden... Seriøst.. Tenkte kanskje jeg kunne bli truffet av litt sveve-baby-støv.... (Hvorfor gjør man egentlig sånt? Etterpå gjorde det jo mest bare vondt..."Jeg har jo ikke noe her å gjøre liksom... )

- Folk som vet at vi prøver (og det begynner å bli en del) slutter å se deg inn i øynene. Hvis det ikke er at jeg har sølt noe nedover gensern min til stadighet, er det maaange som stadig stirrer på magen min..

Er det om å gjøre å oppdage det først eller?

Annonse

hehe, kom på noen flere her:)

* du slutter å drikke alkohol visse perioder av mnd

* nesten blir litt misunnelig på alle de andre som blir gravide

* tenker ut måter å fortele kjæresten eller familien om at du er gravid

* fantaserer om navnevalg og faddere

* når du har planlagt fødsel, dåp og barnerom FØR testen viser to streker:)

når du håper på å være kvalm og i dårlig form lenge... og synes det er helt greit.

når du går å klemmer på puppene dine hele tiden for å kjenne om de ikke er litt ømme...

når du rundt ikm går å tisser hvert 10 min for å sjekke at det fortsatt ikke er nor rødt på papiret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...